Eurostudent

Profil pracodawcy

Shell Business Service Centre Kraków
ul. Krakowska 280
32-080 Zabierzów

www.shell.pl

» zobacz oferty pracy tej firmy «

Kim jesteśmy

Dział Finansowy, to największa część naszej organizacji o najszerszym spektrum działania. Zespołów i możliwości rozwoju jest tutaj wiele. Nasze najważniejsze działy to: Księga Główna, Podatki Pośrednie, Środki Trwałe, Zapasy, Zobowiązania, Należności, oraz Operacje Bankowe. W zespołach tych pracuje wielu ekspertów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają kolegów z innych lokalizacji Shella, dzięki czemu zdobywają coraz szersze doświadczenie w środowisku międzynarodowym. Krakowski oddział Shell aktywnie współtworzy globalne procesy finansowe i księgowe, czym odróżniamy się od wielu firm na lokalnym rynku. U nas można poczuć prawdziwy wpływ na funkcjonowanie tak ogromnej firmy, jaką jest Shell.
Wiedza jednak to nie wszystko – praca u nas pozwala także na rozwój kompetencji językowych oraz całego wachlarza umiejętności miękkich oraz interpersonalnych. W naszym dziale miejsce dla siebie znajdą zarówno osoby z bogatym doświadczeniem w branży, jak też te, które chcą zdobyć wiedzę i rozwijać się w tej ciekawej i bardzo dynamicznej dziedzinie, jaką niewątpliwie są finanse.

Dział Obsługi Klienta to lingwistyczna i kulturowa mieszanka dająca niezliczone możliwości. Nasz dział jest ogniwem łączącym klientów firmy z wewnętrznymi działami Shell. Obecnie krakowski dział obsługuje klientów z Polski, Austrii, Szwajcarii, Niemiec, Czech, Słowacji, Rosji, Węgier, Bułgarii oraz Włoch.
Jeśli jesteś osobą o mocnej osobowości, lubiącą kontakt z ludźmi i dreszczyk emocji, w naszych szeregach zyskasz okazję do doskonalenia swoich kompetencji. Customer Service to idealne miejsce do realizowania niebanalnych ambicji zawodowych. Atmosfera pracy oraz pakiet szkoleń i treningów sprzyja rozwijaniu umiejętności interpersonalnych, oraz tych z obszaru komunikacji i negocjacji. Zrozumienie zależności, jakie występują pomiędzy poszczególnymi działami międzynarodowego przedsiębiorstwa, buduje poczucie wpływu na biznes i jest źródłem prawdziwej satysfakcji.

Dział scentralizowanych usług HR to partner biznesowy i pierwszy punkt kontaktu dla pracowników Shell w sprawach dotyczących szeroko pojętych procesów Human Resources (Kadry/Płace). Nasi klienci dzwonią i piszą do nas z obszaru rozciągającego się od platform naftowych na Morzu Północnym, przez rafinerie w Republice Południowej Afryki, aż po biura Shella zlokalizowane w Ameryce Łacińskiej. Obsługujemy ich w 8 językach obcych: holenderskim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, portugalskim, niemieckim, rosyjskim i angielskim. Jesteśmy podzieleni na na dwie linie wsparcia (Tiers). Pierwsza z nich (Tier 1) pomaga pracownikom Shell w zagadnieniach związanych z aplikacjami HR, politykami lokalnymi (m.in. urlopy, świadczenia socjalne, rozwój zawodowy) i polityką dotyczącą transferów międzynarodowych. Druga linia (Tier 2) jest odpowiedzialna za wprowadzanie i aktualizacje danych w systemie i rozwiązywanie bardziej skomplikowanych spraw przesłanych z poziomu Tier 1. Pracownicy drugiej linii koordynują również transfery międzynarodowe i zatrudnianie pracowników. Pracujemy w międzynarodowym środowisku dla ludzi z kilku kontynentów, dzięki czemu nie mamy czasu na nudę.

W dziale Logistyki zajmujemy się planowaniem dostaw paliw do klientów Shell z regionu BeNeLux (Belgia, Holandia, Luxemburg), z krajów Europy środkowo-wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rosja i Bułgaria) oraz z Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dzięki wyzwaniom, które pokonujemy każdego dnia, możemy, jak nigdzie indziej, odczuć realny wpływ na biznes i jakość świadczonych usług. Każdego dnia wykonujemy ciekawą, dynamiczną pracę, dającą mnóstwo satysfakcji. Globalna flota Shell sięga prawie 3 000 ciężarówek, które pokonują około 1,1 milionów kilometrów dziennie i dostarczają paliwa, gdzieś na świecie, co 11 sekund. Shell jest właścicielem 150 obiektów dystrybucyjnych i ponad 1 600 zbiorników paliwa w około 35 krajach. Nasz zespół to miejsce dla osób, które interesują się logistyką oraz poszukują ciekawej pracy w zmiennym środowisku biznesowym.

Zobacz, co mówią nasi pracownicy o możliwościach rozwoju i atmosferze panującej w Shell Business Service Centre Kraków:


CIĄGLE NIEPRZEKONANY? ZOBACZ LICZBY, KTóRE MóWIĄ SAME ZA SIEBIE:


Spotkaliśmy się w Coffee Corner, czyli w naszej shellowej stołówce, aby porozmawiać z przedstawicielami poszczególnych działów naszej firmy o ich pracy w Shell. Poniżej zapis naszej konwersacji 🙂


Witajcie. Na początek opowiedzcie proszę jak wygląda praca na Waszych stanowiskach, co jest w niej najciekawsze?

MAREK (HR Services): Pracę na moim stanowisku mogę określić mianem “kreatywnego napięcia”. Jest to nieustanne dążenie do rozwoju zarówno pod względem wiedzy z dziedziny HR jak i tzw. “soft skills” w celu świadczenia najwyższej jakości usług moim kolegom i koleżankom pracującym dla Shell’a na całym świecie.
ANNA (Customer Service):  Ładnie i poważnie powiedziane:) Ale zgadzam się, z tym o czym wspomniałeś na końcu – bardzo fajna jest u nas wielokulturowość. Nie wspominam tu tylko o międzynarodowym środowisku u nas w biurze, ale również o tym, że mam możliwość współpracować z ludźmi na innych kontynentach i to praktycznie codziennie. W tym momencie mogę śmiało stwierdzić, że mam kolegów od Amsterdamu aż po Manilę!

Czym, Waszym zdaniem, wyróżnia się Shell jako pracodawca na tle innych firm?
MIGUEL (Finance Operations):  Moim zdaniem podstawowa różnica pomiędzy pracą w SBSC a np. firmami BPO (outsourcingowymi) to fakt, że obsługujemy pracowników Shella. Myślę, że to podstawowa różnica wpływająca na jakość relacji i współpracy między nami.
EWELINA (Supply & Distribution): W porównaniu do moich poprzednich pracodawców, w Shell jasno widać, że Twój rozwój jest w Twoich rękach. Tylko od Ciebie zależy, gdzie widzisz samego siebie za kilka lat i jaką drogą do tego dojdziesz. Zawsze możesz liczyć na wsparcie kolegów oraz przełożonych.
ANNA: Zgadzam się. I dodam jeszcze, że bardzo doceniam elastyczny czas pracy, którego często brakuje w innych firmach – mogę dzięki temu pogodzić pracę z obowiązkami rodzinnymi, przede wszystkim z rolą młodej mamy:)

Super:) Co w takim razie oferuje Shell „po godzinach” pracy?
MAREK:
A ile mamy miejsca i czasu żeby wymieniać?
EWELINA: Każdy znajdzie coś dla siebie, dla ciała i dla ducha – prywatna opieka medyczna, karta Multisport, kupony do SPA,  a także do Empiku czy do kina.
MIGUEL: Imprezy firmowe!
MAREK: Dodam, że u w nas HR Services jest wiele inicjatyw zarówno sportowych jak i charytatywnych, w które można się zaangażować, tj. lekcje tenisa połączone z turniejem, cotygodniowa siatkówka, Szlachetna Paczka. Aha, nie zapominajmy też o zniżce na benzynę dzięki karcie Euroshell 🙂

Teraz czas na pytanie stricte zawodowe. Jakie umiejętności rozwijacie najbardziej i z jakimi wyzwaniami się stykacie?
MAREK: Mam okazję podnosić poziom władania językami obcymi w różnych sytuacjach. Prowadząc codzienne rozmowy i wymieniając korespondencję, prowadząc szkolenia i udzielając się w dyskusjach. Jest to naprawdę niepowtarzalna szansa na kontakt z akcentami z różnych zakątków świata. Uczę się występować publicznie, prowadzić spotkania, prezentacje – wiem, że przyda mi się to niezależnie od tego, co będę kiedyś robić w życiu.
ANNA: Ja podkreśliłabym, że wyzwania są częścią mojej codziennej pracy. każdy z naszych klientów jest obsługiwany z bardzo indywidualnym podejściem dostosowanym do jego potrzeb. Czasami musisz stawić czoła kryzysowej sytuacji w której musisz dać z siebie wszystko, żeby klient był zadowolony w 120 %. Ale czasem, oprócz satysfakcji, taka super obsługa klienta może przynieść nam dodatkowe benefity. Mój kolega z działu zgłosił taką “Customer first story” do corocznego konkursu i w nagrodę był gościem VIP na Grand Prix Monaco Formuły 1:)

Zazdroszczę mu 🙂 I na koniec bardzo ważne pytanie: czy i dlaczego poleciłbyś znajomym pracę dla Shell?

EWELINA: Zdecydowanie polecam. Myślę, że nasza firma jest odpowiednia dla każdego, kto czuje się dobrze w międzynarodowym środowisku, chce się rozwijać, a przy okazji poznać wspaniałych ludzi i dobrze się bawić. Praca w Shell to nie tylko obowiązek, bardzo często to po prostu przyjemność
MAREK: Popieram 🙂 Moja praca jest ciekawa, wiem, że mogę się w niej rozwijać, mam fajny zespół, z którym łatwo znajduję wspólny język. Zarobki są bardzo satysfakcjonujące, benefity i godziny pracy jeszcze bardziej. Wprawdzie nie pracujemy w centrum Krakowa, ale dojazd jest łatwy, a miejsc parkingowych wiele. A pociągi kursują często i podróż z centrum Krakowa zabiera zaledwie 15 minut.
MIGUEL: Widzę, że wszyscy się zgadzamy. Nie tylko poleciłbym Shell jako pracodawcę znajomym, ale już nie raz to zrobiłem. Kilku z nich skorzystało z tej rady i teraz nie żałują 🙂

Dziękuję Wam za rozmowę. Wasza opinia i rady są bardzo cenne.

Programy rozwojowe

KAŻDEGO ROKU ANGAŻUJEMY SIĘ W AKCJE WSPIERAJĄCE LOKALNĄ SPOŁECZNOŚĆ

W tym roku Shell jest głównym mecenasem programu Stypendium z Wyboru. Jest to ogólnopolski program stypendialny, kierowany do ludzi ambitnych, kreatywnych i zdeterminowanych, którzy mają głowę pełną pomysłów i dużą chęć działania, ale brakuje im środków finansowych na realizację wybranych celów.

Wyobraźmy sobie zaprojektowanie i zbudowanie samochodu, który mogłby przejechać maksymalną odległość na minimalnej ilości paliwa. Brzmi jak wyzwanie? W całej Europie znaleźli się śmiałkowie gotowi je podjąć! W maju 2013, ponad 3
tysiące studentów z całej Europy
stanęło przed wyzwaniem zaprojektowania, zbudowania i przetestowania najbardziej wydajnych pod względem energetycznym pojazdów w kolejnej edycji Shell Eco-Marathon – jednym z
najbardziej innowacyjnych i ambitnych konkursów studenckich, odbywających się corocznie w Europie, Ameryce i Azji.

W wrześniu 2012 rozpoczęliśmy program Bezpieczne Szelki. Jest to długoterminowa akcja, kierowana do uczniów szkół podstawowych i ich rodziców. Nasi pracownicy razem z policjantami uczą dzieci i rodziców jak bezpiecznie zachowywać się na drodze. W akcję włączyło się do tej pory 30 pracowników, którzy przeszkolili ponad 600 dzieci oraz 200 rodziców w 10 szkołach podstawowych w Gminie Zabierzów.

W ramach akcji Szlachetna Paczka udało się nam pomóc 25 rodzinom z Krakowa
– dostarczyliśmy łącznie 225 paczek. Co roku pomagamy coraz większej ilości rodzin, pobijając tym samym nasze rekordy z lat poprzednich.

Co  roku organizujemy Dzień dla Zwierząt, którego celem jest pomoc Krakowskiemu Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie na ul. Rybnej i Przytulisku dla Zwierząt w Harbutowicach. W tym roku nasi pracownicy sprzedali gadżety na wartość prawie 6 tys. zł i dodatkowo zebraliśmy ponad 60 kg suchej karmy dla kotów i psów, koce, ręczniki i zabawki dla zwierzaków.

Nasi pracownicy co roku biorą udział w Krakowskim Biegu Charytatywnym, z którego dochód przeznaczany jest na szczytny cel. W tym roku 23 osoby z Shell ukończyły bieg wspierając zakup protezy dla podopiecznej Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty.

Proces rekrutacyjny



1.
Wejdź na www.shell.pl > oferty pracy > Kraków
2. Znajdź interesujące Cię stanowisko
3. Zaaplikuj załączając swoje aktualne CV

ETAP 1: Analiza przesłanych aplikacji
ETAP 2: Wstępna rozmowa telefoniczna
ETAP 3: Assessment Centre oraz rozmowa rekrutacyjna z managerem oraz rekruterem
ETAP 4: Oferta pracy

– Przygotuj aktualne CV w języku angielskim – dzięki temu rekruter oraz manager będzie mógł w pełni ocenić Twoją aplikację.
– W CV zamieść daty początkowe i końcowe Twoich poszczególnych etapów kariery/edukacji (najlepiej z dokładnością do miesiąca).
– Przed rozmową rekrutacyjną zdobądź podstawowe informacje o firmie i stanowisku.
– Daj się poznać przyszłemu pracodawcy – bądź przygotowany na szczegółowe pytania, dotyczące Twoich doświadczeń zawodowych i kompetencji
– Zastanów się, dlaczego zdecydowałaś/eś się aplikować na dane stanowisko.
– Bądź punktualny.

Oferty pracodawców