„Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR” to pięćset jeden odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu Public Relations.
„Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR” Antohony’ego Davisa, chociaż ma formułę pytań i odpowiedzi, stanowi raczej teoretyczną refleksję nad różnymi wymiarami Public Relations. Z jednej strony autor stara się obalać negatywne mity (np. pozorowane działania służące ochronie interesów pojedynczych osób czy całych firm), z drugiej pokazuje mocne i jasne strony różnych strategii i planowania, takie jak unikanie niepotrzebnych problemów czy zapewnienie wszystkim zainteresowanym dostępu do odpowiednich informacji. Davis – który sam jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej oraz prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych – udziela krótkich, lecz celnych i wyczerpujących odpowiedzi. Dzięki temu, że są one, wraz z pytaniami, pogrupowane tematycznie, książki nie trzeba czytać od deski do deski, lecz można łatwo przejść do zagadnień nas interesujących.
Anthony Davis „Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR” (Rebis)