Jesteście kreatywni i chcecie sprawdzić swoje zdolności menadżerskie? Henkel Innovation Challenge to konkurs dla Was! Zadanie: skompletujcie trzyosobowy zespół i stwórzcie innowacyjny produkt Henkla, który mógłby się cieszyć uznaniem konsumentów w 2050 roku. Może to właśnie wy spędzicie tydzień na Karaibach!
W konkursie mogą wziąć udział studenci wszystkich uczelni – wydział, na którym studiujecie, rok studiów, profil uczelni a nawet oceny nie stanowią bariery. Student politechniki, czy zarządzania, pierwszego lub ostatniego roku – Henkel jest otwarty na wszystkie młode i kreatywne umysły. Musicie za to pochwalić się znajomością języka angielskiego, gdyż wszystkie komunikaty, zadania i prezentacje będą przygotowywane w tym języku.
Wasze 120 sekund
Wystarczy dobrać się w trzy osobowe drużyny, wejść na stronę www.henkelchallenge.com
i zarejestrować się – macie na to czas do 12 stycznia. W pierwszym etapie zadaniem jest zamieszczenie w witrynie internetowej konkursowego klipu o długości do 120 sekund, który powinien nakreślać wizję świata w roku 2050, prezentować pomysł na innowacyjny produkt zgodny z potrzebami przyszłości oraz przedstawić powody, dla których drużyna skoncentrowała się na tej właśnie kategorii produktów.
Krajowy finał to rywalizacja 10 drużyn, które przygotują najciekawsze klipy. Tu zrobi się bardziej poważnie i w 100 procentach biznesowo – finaliści będą przygotowywać szczegółowe prezentacje zawierające strategię marketingowo-sprzedażową w oparciu o pomysły z klipów. Z pomocą przyjdą im doradcy – menedżerowie wyższego szczebla Henkla. Najlepsza, zwycięska drużyna z Polski poleci do Brukseli, aby rywalizować o główną wygraną z najlepszymi drużynami z pozostałych krajów uczestniczących w projekcie. Do międzynarodowego finału wejdzie także jedna drużyna z tzw. „dziką kartą” – wyłoniona przez internautów w otwartym głosowaniu zorganizowanym na stronie konkursu.
Czas surferów
Henkel Innovation Challenge to synonim pierwszej biznesowej przygody każdego studenta. – Zachęcamy do sięgnięcia do pokładów własnej wyobraźni – mówi Agnieszka Bielawska, dyrektor personalny Henkel Polska. – Pole do popisu jest ogromne, więc mamy nadzieję, że konkurs będzie nie tylko bogatym, biznesowym doświadczeniem, ale także świetną zabawą – dodaje.
Klipy konkursowe, a w kolejnym etapie prezentacje, trafią pod czujne oko jury m.in. Geralda Krenna, dyrektora działu kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska, Michaela Czecha, dyrektora działu środków piorących i czystości Henkel Polska, Agnieszki Bielawskiej, dyrektora personalnego Henkel Polska. oraz prof. Witolda T. Bieleckiego z Akademii Leona Koźmińskiego.
Stawka w konkursie jest bardzo wysoka – najlepszy trzyosobowy zespół spędzi niezapomniany tydzień na Wyspach Karaibskich z możliwością nauki surfingu. Pierwsza trójka drużyn w międzynarodowej rywalizacji poleci do centrali Henkla w Düsseldorfie i spotka się z Kasperem Rorstedem, prezesem firmy. A zwycięzcy polskiego etapu mają gwarantowane praktyki w Henkel Polska.
I jeszcze najważniejsze daty i adresy. Rejestracja drużyn online i szczegółowe informacje na www.henkelchallenge.com do 12 stycznia, zamieszczanie klipów do 3 lutego. Międzynarodowy finał w Brukseli w dniach 23 – 25 kwietnia 2009. Wszelkie pytania związane z projektem można kierować na polski adres mailowy henkelchallenge.poland@pl.henkel.com.