Festiwal Reklamy AD Days to święto komunikacji społecznej, promocji wizualnej, reklamy, które odbędzie się 19-21 listopada 2009 w Łodzi.
Organizatorzy: Urząd Miasta Łodzi, Studio Mamut, Łódź Art Center, Telma Group Communications, Klub Twórców Reklamy KTR przy współpracy z magazynem marketingowym Brief, Łódzkim Domem Kultury, Lim 8 postanowili wypełnić lukę w ofercie polskich eventów reklamowych tworząc pierwszy festiwal branży reklamowej w Łodzi.
Oferta Festiwalu skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Wydarzenie adresowane jest zarówno do doświadczonych, cenionych twórców reklamy, jak i do młodych jeszcze niezwiązanych z żadną agencją artystów, którzy mają ambicję wejść zawodowo w obszar reklamy.
AD Days zgromadzi prestiżowe agencje PR z Polski, ich stałych klientów, jak i potencjalnych nowych odbiorców – przedstawicieli instytucji i urzędów, którzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR.
AD Days zgromadzi prestiżowe agencje PR z Polski, ich stałych klientów, jak i potencjalnych nowych odbiorców – przedstawicieli instytucji i urzędów, którzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR.
Festiwal Reklamy AD Days, wychodząc naprzeciw potrzebom poszczególnych grup odbiorców, stwarza złożoną i bogatą ofertę programową. W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się: targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej, wystawa prac wybitnych projektantów reklamy, prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy, warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminarium, panele dyskusyjne oraz szereg imprez towarzyszących.
‘Galeria Marketingu Miejsc’ to targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej. Celem targów jest przybliżenie nowej grupie klientów – przedstawicielom administracji publicznej – narzędzi i oferty profesjonalnej obsługi w zakresie komunikacji i PR. ‘Galeria Marketingu Miejsc’ to również promocja Łodzi jako ciekawego miejsca pracy dla łódzkich młodych artystów.
Wystawa Mistrzów Reklamy to jedyna w swoim rodzaju prezentacja dokonań poszczególnych twórców reklamy, którzy wyjdą z cienia agencji reklamowych i pokażą się jako indywidualni artyści. Wystawa stworzy również doskonałą możliwość do zorganizowania imprez integracyjnych i spotkań pracowników agencji reklamowych z klientami z wykorzystanie bogatej infrastruktury rozrywkowej miasta Łodzi.
Istotnym punktem programowym Festiwalu jest Prezentacja Młodych Talentów ‘Idea Hunters’, która ma za zdanie pomóc młodym, uzdolnionym wejść na rynek pracy związany z reklamą, a dyrektorom agencji umożliwi znalezienie nowych obiecujących pracowników. Młodzi kreatorzy zmierzą się z zadaniem na projekt komunikacji reklamowej, co da im szanse sprawdzenia się w “reklamowym realu”.
W końcu Festiwal Ad Days to przestrzeń integracji pomiędzy mistrzami i nowicjuszami reklamy, twórcami i odbiorcami promocji wizualnej w obrębie działań warsztatowych, paneli dyskusyjnych, zabaw i koncertów.
Festiwal Ad Days pomoże zaznaczyć Łódź na mapie Polski jako inicjatora ważnych wydarzeń reklamowych. Zaproponuje ciekawą ofertę kulturalną szerszej, nie tylko łódzkiej publiczności.
Festiwal ukaże dokonania wybitnych twórców komunikacji komercyjnej, stworzy dogodne warunki do integracji i spotkań agencji PR ze stałymi i potencjalnymi klientami, zaprezentuje ciekawe projekty młodych kreatorów. AD Days proponuje Łódź jako miejsce spotkań i zabawy dla polskiej branży reklamowej.