Czy umieszczenie soku pomidorowego obok pomarańczowego na półce sklepowej ma znaczenie? Gdzie leży sekret udanego spotu reklamowego? Pod jakimi innymi nazwami możemy spotkać popularnego „Kubusia”? Kto i kiedy powinien założyć abaję? Co kryje się pod skrótem AC?
Właśnie zakończyła się pierwsza edycja Akademii Umiejętności Grupy Maspex – było to pierwsze wydarzenie dedykowane studentom zorganizowane przez firmę na tak dużą skalę.
-3 największe krakowskie uczelnie
-5 obszarów tematycznych
-17 spotkań warsztatowych
-ponad 450 słuchaczy i uczestników
Celem spotkań z pracownikami Grupy Maspex było pokazanie studentom, na czym polega codzienna praca w firmie oraz wytłumaczenie im teoretycznych zagadnień dot. konkretnego zagadnienia w praktycznym ujęciu. Dzięki spotkaniom studenci mieli okazję poczuć atmosferę panującą w firmie oraz zobaczyć, jak wyglądają codziennie starania pracowników, by znane i lubiane produkty znalazły się na sklepowych półkach. W miłej i przyjemnej atmosferze pracownicy firmy przekazywali studentom swoją wiedzę z obszarów marketingu, customer marketingu, eksportu, category managementu i HR. Każdy z warsztatów był niepowtarzalną okazją, żeby spotkać się i porozmawiać ze specjalistami w każdej z dziedzin. Podczas spotkań, oprócz sporej dawki specjalistycznej wiedzy, studenci otrzymywali od pracowników działu HR informacje o aktualnie prowadzonych rekrutacjach oraz o rekrutacji do programu Praktyk w Grupie Maspex.
Czytaj więcej:
http://karieraplus.pl/aktualnosci/akademia-umiejetnosci-grupy-maspex-wadowice