Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Profil pracodawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

Alior Bank SA
02-232 Warszawa, ul. Łopuszańska 38 D
(+48) 22 555 23 23
www.aliorbank.pl/kariera

 

 


» zobacz oferty pracy tej firmy «

Kim jesteśmy

 

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

Wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, bezpośrednia komunikacja i dynamika działania. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, w Alior Banku dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy.

W Alior Banku odkryjesz w sobie talenty, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.

Biura Centrali zlokalizowane są w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, natomiast oddziały w całej Polsce. Możliwości pracy obejmują m.in.:
•    Contact Center
•    IT 
•    Centrala (m.in.: Biuro Maklerskie, Rachunkowość i finanse, Windykacja, Audyt i kontroling, Operacje bankowe, Zarządzanie ryzykiem)
•    Sieć sprzedaży

 

 

Benefity:

  • Szkolenia wprowadzające
  • Pakiet szkoleń biznesowych oraz warsztaty umiejętności interpersonalnych
  • Udział w szkoleniach organizowanych przez firmy zewnętrzne
  • Niezbędne narzędzia pracy, telefon służbowy, sprzęt komputerowy
  • Prywatna opieka medyczna z pakietem dentystycznym
  • Świadczenia dla dzieci pracowników
  • Imprezy integracyjne i pikniki rodzinne
  • Ubezpieczenie grupowe, zniżki u partnerów
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek
  • Możliwość dołączenia do sekcji sportowych
  • Sportowe olimpiady firmowe
  • Możliwość dołączenia do systemu premiowego

Nasze projekty strategiczne

Pozyskiwanie i obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych, dostęp do nowoczesnych technologii i innowacyjnych systemów, niespotykana dynamika pracy – to codzienność w strategicznych projektach współpracy Alior Banku między innymi z T-Mobile. Sprawdź, na czym polega ta praca i dołącz do któregoś z nich!

Szukamy nie tylko osób posiadających doświadczenie w obszarze bankowości lub sprzedaży, lecz także młodych kandydatów, którzy wchodzą dopiero na rynek pracy i są zainteresowani światem finansów.  Pracując w ramach któregoś z naszych projektów możesz doskonalić swój warsztat lub uczyć się od podstaw profesjonalnej rozmowy handlowej.

 

T-MOBILE USŁUGI BANKOWE DOSTARCZANE PRZEZ ALIOR BANK
T-Mobile Usługi Bankowe to efekt współpracy pomiędzy Alior Bankiem i największym operatorem telefonii komórkowej w Polsce. W ramach tego projektu oferujemy niepowtarzalną szansę rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości i zdobycia cennego doświadczenia również osobom, które nie miały wcześniej styczności z branżą finansową.

 

Gdzie możesz pracować i czym będziesz się zajmować?

Placówki stacjonarnej sieci sprzedaży w salonach T-Mobile (cała Polska)

  • Aktywna sprzedaż produktów finansowych z oferty Alior Banku (od kredytu gotówkowego, poprzez konta osobiste i oszczędnościowe, limit w rachunku bieżącym, lokaty oraz karty kredytowe) na terenie salonów T-Mobile. Aktywne pozyskiwanie klientów salonu, analiza potrzeb i proponowanie adekwatnych produktów finansowych, budowanie relacji.

 

Praca w Contact Center T-Mobile Usługi Bankowe (Kraków)

  • Infolinia – odbieranie połączeń przychodzących, rozwiązywanie problemów technicznych oraz pomoc przy zgłoszeniach klientów dotyczących produktów i usług oferowanych przez T-Mobile Usługi Bankowe. Dodatkowa premia za sprzedaż produktów bankowych podczas telefonicznej rozmowy z klientem.
  • Zespół Sprzedaży Zdalnej – sprzedaż produktów T-Mobile Usługi Bankowe poprzez kanał telefoniczny oraz w Internecie. Praca z klientami głównie w połączeniach wychodzących, w oparciu o założone cele sprzedażowe.
  • Zespół BackOffice – podejmowanie działań mających na celu zwiększenie wykorzystania potencjału sprzedażowego w obsługiwanych wnioskach kredytowych. Zapewnianie najwyższych standardów procesów realizowanych w ramach Contact Center T-Mobile Usługi Bankowe.
  • Zespół Monitoringu i Weryfikacji Kredytowej – monitoring procesów realizowanych w Contact Center T-Mobile Usługi Bankowe: weryfikacja poprawności przeprowadzonych przez konsultantów rozmów, prowadzenie działań wspierających i rozwojowych. Nie ma bezpośredniego kontaktu z klientami Banku.
  • Help Desk – obsługa telefoniczna i bieżące wsparcie pracowników sieci placówek T-Mobile Usługi Bankowe, trenerów T-Mobile oraz liderów Contact Center w pełnym zakresie wiedzy o produktach i obsługi technicznej. Nie ma bezpośredniego kontaktu z klientami Banku.

 

Co zyskasz podejmując pracę w T-Mobile Usługi Bankowe?

  • Wdrożenie: kompleksowe szkolenie przed rozpoczęciem pracy, obejmujące umiejętności sprzedażowe oraz wiedzę o produktach bankowych.
  • Wynagrodzenie: złożone z gwarantowanej podstawy oraz premii uzależnionej bezpośrednio od osiąganych wyników pracy. Premia nie ma górnego pułapu: otrzymasz prowizję za każdy sprzedany produkt.
  • Dodatkowe benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę MultiSport, świadczenia dla rodziców małych dzieci.
  • Rozwój: indywidualne ścieżki rozwoju, dające realną szansę awansu w ramach struktury T-Mobile Usługi Bankowe. Oferujemy również wiele stanowisk w Centrali Banku – wspierających cały projekt, m.in. w obszarach: produktów bankowych, systemów IT, wsparcia sprzedaży czy CRM.

 

Aktualne oferty pracy w T-Mobile Usługi Bankowe znajdziesz na:

https://www.t-mobilebankowe.pl/kariera

Proces rekrutacyjny

 

  • Przygotuj CV i nie zapomnij o uwzględnieniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych!
  • Wyszukaj kilka informacji na temat Banku i stanowiska na które aplikujesz i przygotuj się do rozmowy
  • Przygotuj się na kilka pytań badających Twoje kompetencje i doświadczenie zawodowe – przeczytaj swoje CV, przypomnij sobie, jaka była Twoja rola i osiągnięcia w poszczególnych miejscach zatrudnienia, czego Cię to nauczyło.
  • Nie bój się zadawać pytań – przed rozmową spisz wszystkie nurtujące Cię kwestie.

ETAP 1

Selekcja aplikacji przez dział HR

Analizujemy Twój profil zawodowy w odniesieniu do proponowanego stanowiska. Pomagają nam w tym przede wszystkim formularze zgłoszeniowe, które wypełniasz przed wysłaniem swojego CV.

 

ETAP 2  

Pierwsza rozmowa rekrutacyjna z osobą z działu HR

Realizowana jest telefonicznie, poprzez wideokonferencje lub bezpośrednio w biurze, a służy ocenie Twojej motywacji i predyspozycji do pracy na danym stanowisku. Ty za to możesz zadać pytania o kulturę organizacji lub możliwości rozwoju na danym stanowisku.

 

ETAP 3

Spotkanie z przyszłym przełożonym

Odbywa się w biurze i ma na celu weryfikację wiedzy i doświadczenia potrzebnego na danym stanowisku. Dla Ciebie to czas, aby dopytać o specyfikę pracy, obowiązki oraz szczegółowe wymagania merytoryczne na danym stanowisku,

 

ETAP 4

Finalna decyzja

Osoba z działu HR do dwóch tygodni po spotkaniu, kontaktuje się z Tobą w celu przekazania naszej decyzji rekrutacyjnej i poznania Twojej opinii na temat procesu rekrutacji.

 

ETAP 5
Witamy w Alior Banku

Po przedstawieniu oferty zatrudnienia wybranym kandydatom, uzgodnieniu i zaakceptowaniu warunków, dostajesz informacje na temat rozpoczęcia pracy w Alior Banku. Już od pierwszego dnia uczestniczysz w szkoleniach wprowadzających i masz możliwość poznania nowych współpracowników.

 

 

 

Zapraszamy!

Oferty pracodawców