Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Angielski w marketingu, promocji i reklamie, Wydawnictwo Poltext

Model 4P w Levi Strauss, influencer marketing w Marlboro czy zasady zwycięskiej kampanii na przykładzie Baracka Obamy – to tylko kilka przykładów, po które sięgnęły autorki książki Angielski w marketingu, promocji i reklamie od Wydawnictwa Poltext. Przeczytaj podręcznik i dzięki tematom ze świata współczesnego marketingu poznaj nie tylko przydatne słówka oraz zwroty po angielsku, lecz także tajniki dobrej promocji. 

 

Czytanie, uczenie się i kreatywne działanie to szybka i skuteczna droga do poszerzenia znajomości języka obcego o słownictwo specjalistyczne. Malwina Dietrich i Alicja Fandrejewska połączyły te aspekty i dla wszystkich chcących wzbogacić swój angielski o terminologię z zakresu PR-u i działań marketingowych przygotowały książkę Angielski w marketingu, promocji i reklamie.

Od teorii do praktyki

Każdy z czternastu rozdziałów tego podręcznika został poświęcony innemu zagadnieniu marketingowemu. Autorki, czerpiąc z przykładów z całego świata, opisały w książce zarówno klasyczne pojęcia, do których należą np. skuteczny research, współczesna definicja marketingu opartego na 4P (products, prices, place, promotion) czy ścieżka zakupu dzisiejszego konsumenta, jak i najnowsze działy tej branży, takie jak influencer marketing czy budowanie marki osobistej. Poza tematami ściśle związanymi z pracą w marketingu dla niewielkich firm lub międzynarodowych korporacji, Dietrich i Fandrejewska rozwijają inne zagadnienia, m.in. uchylają rąbka tajemnicy w marketingu politycznym czy przedstawiają zasady etyki współczesnego marketera.

Listen, manage and create

Spójna konstrukcja rozdziałów czyni naukę prostą i efektywną. Każdą sekcję otwiera trening czytania ze zrozumieniem: rozdział rozpoczyna miniartykuł, po którym następują dopasowane do niego różne rodzaje ćwiczeń. Czytelnik może utrwalić słownictwo wyróżnione w tekście oraz sprawdzić się w krótkim quizie. Mapy myśli, na podstawie których trzeba streścić przeczytany tekst pozwalają jeszcze lepiej przyswoić słownictwo oraz uczą kreowania dłuższych wypowiedzi. Kolejną częścią jest ćwiczenie case studies dla każdego z tematów: autorki podają dokładny opis, dodatkowe konteksty i przykładowy research w formie ankiety oraz opinii klientów, a następnie wyznaczają konkretne zadania do wykonania. Każdy rozdział kończy minisłowniczek oraz bibliografia dla chcących pogłębić temat. Nagrania wszystkich tekstów można pobrać bezpłatnie ze strony wydawnictwa i ćwiczyć również wymowę i akcent.      

 

***

Malwina Dietrich – nauczyciel akademicki, metodyk i lektor języka biznesowego z 20-letnią praktyką. Motywuje, uczy i wspiera tych, dla których nauka języka angielskiego jest narzędziem do rozwijania kariery zawodowej.

                                       

Alicja Fandrejewska – doktor nauk humanistycznych, filolog, doświadczony wykładowca akademicki, tłumacz tekstów specjalistycznych i artykułów naukowych z dziedziny  zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów oraz IT.