04.05.2022
Bank Millennium/ Praktyka - Departament Wiedzy o Kliencie (CRM)
Branże:
- Finanse / Bankowość / Ekonomia
Praktyka – Departament Wiedzy o Kliencie (CRM)
Obowiązki:
- Przygotowanie raportów służących do oceny efektywności działań CRM- ocena skuteczności wysyłek, kontaktów wychodzących, prezentowanych ofert
- Praca w SQL Server Management Studio z wykorzystaniem języka T-SQL oraz narzędzi Office
- Wizualna prezentacja danych, interpretacja wyników, rozpoznanie kluczowych zjawisk i rekomendowanie działań
- Przygotowanie dashboardu monitorującego jakość zaproponowanego przez praktykanta rozwiązania analitycznego
- Prezentacja przygotowanego rozwiązania dla całego Wydziału Data Science
Wymagania:
- Podstawowa znajomość języka SQL oraz zagadnień z zakresu baz danych i przetwarzania danych
- Średniozaawansowana znajomość Excela
- Praktyczna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność myślenia analitycznego, w tym umiejętność interpretacji złożonych danych i wyciągania wniosków
- Umiejętność prezentacji wyników własnej pracy
- Podstawowa znajomość języka Python oraz studia na kierunkach ścisłych (matematyka, informatyka, metody ilościowe, finanse) będą dodatkowymi atutami
- Gotowość do podjęcia praktyki w okresie 06.07- 05.10
Oferujemy:
- Pracę hybrydową oraz potrzebne narzędzia
- Możliwość pracy z SAP Business Objects i rozwoju dashboardu raportowego
- Dostęp do wiedzy z obszaru CRM, analityki i raportowania oraz machine learning
- Udział w wewnętrznych warsztatach
- Opiekę mentora- kolegi z zespołu, który wprowadzi Cię do wykonywanych zadań oraz udzieli wsparcia na każdym etapie praktyki
- Informację zwrotną, udzielaną na bieżąco
- Pracę w kompetentnym i przyjaznym zespole- dbamy o dobrą atmosferę pracy
- Dyplom po ukończonej praktyce
Zapraszamy do aplikowania TUTAJ
Zobacz więcej TUTAJ

zobacz pełen profil pracodawcy