04.05.2022
Bank Millennium/ Praktyka - Obszar IT (Service Desk)
Branże:
- Informatyka / Telekomunikacja
Praktyka – Obszar IT (Service Desk)
Obowiązki:
- Wsparcie użytkowników
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów ze sprzętem komputerowym
- Przyjmowanie i analiza zgłoszeń obejmujących wspracie IT
- Tworzenie i aktualizacja poradników na wewnętrznym portalu SelfService
- Wsparcie wewnętrznych procesów utrzymania jakości usług I
Wymagania:
- Znajomość pakietu MS Office 365
- Wiedza z obszaru hardware and software
- Praktyczna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy w IT (obszar ServiceDesku) oraz wykształcenie w kierunku informatycznym będą dodatkowymi atutami
- Gotowość do podjęcia praktyki w okresie 06.07- 05.10
Oferujemy:
- Wdrożenie do pracy z nowymi technologiami i rozwiązaniami z obszaru IT
- Zdobycie doświadczenia w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
- Wewnętrzne szkolenie z systemów JIRA i Confluence
- Opiekę mentora- kolegi z zespołu, który wprowadzi Cię do wykonywanych zadań oraz udzieli wsparcia na każdym etapie praktyki
- Informację zwrotną, udzielaną na bieżąco
- Pracę w kompetentnym i przyjaznym zespole – dbamy o dobrą atmosferę pracy
- Dyplom po ukończonej praktyce
Zapraszamy do aplikowania TUTAJ
Więcej informacji TUTAJ

zobacz pełen profil pracodawcy