Do 30 października studenci mogą rejestrować swoje zespoły do 14. polskiej edycji konkursu GMC na www.gmcpoland.pl.
To największa na świecie zaawansowana symulacja biznesowa, rozgrywana w 40 krajach w formie krajowych konkursów on-line. W każdej polskiej edycji startuje około 500 zespołów (3–5 osób) studenckich i firmowych. Uczestnicy wcielają się w menedżerów i zarządzają wirtualnymi spółkami, rywalizując ze sobą na symulowanym komputerowo rynku.
Podejmują ponad 60 decyzji dotyczących m.in. finansów, sprzedaży, produkcji, marketingu. Studenci zdobywają pierwsze praktyki i doświadczenia menedżerskie, rozwijają umiejętności analityczne, pracy w zespole, planowania strategicznego. „GMC dało nam niezwykłą okazję do zrozumienia złożoności decyzji, jakie trzeba podejmować, by efektywnie zarządzać firmą i do sprawdzenia się w roli menedżerów” – przekonuje Marek Rogala, student UW, który w ub. roku zdobył dla Polski wicemistrzostwo na światowym finale GMC.
Organizatorem jest BIGRAM,Patronem Giełda Papierów Wartościowych.
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG.
Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca: BPCC, Students.pl, dlaStudenta.pl, BEST, Eurostudent.