Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Błyskotliwość to za mało. Dlaczego nie masz jeszcze strategii e- biznesu?, Matt Haig

Książka „Błyskotliwość to za mało. Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?” porusza problematykę wartości rynkowej Internetu i jego znaczenie dla bieżącej działalności firmy.

Matt Haig jest konsultantem specjalizującym się w e- biznesie i e- PR. Poradnik, który stworzył,  zawiera zasady prowadzenia firmy i wzbogacania jej działalności o wymiar elektroniczny. Autor udowadnia, że strategia internetowa musi być obecnie postrzegana nie jako wariant dodatkowy, ale jako integralny element w rozwoju każdej firmy. Przedmiotem poszczególnych rozdziałów jest więc: ocena wymogów technologicznych, jakie stawiane są przed każdym przedsięwzięciem w sieci, zasady dobrego projektowania stron internetowych, promocja marki oraz znaczenie bezpieczeństwa przedsiębiorstw internetowych. Matt Haig podkreśla również znaczenie prawidłowego zarządzanie klientelą, radzi w jaki sposób dotrzeć do klientów, zaspokoić ich potrzeby oraz pokonać brak zaufania w handlu elektronicznym. Założenie strony internetowej to dopiero początek działalności marketingowej firmy – aby odnieść sukces należy powiadomić o niej innych. Z książki „Błyskotliwość to za mało. Dlaczego nie masz jeszcze strategii e- biznesu” dowiesz się również o skutecznych metodach promocji firmy, dzięki którym każdy jest w stanie wypromować swój e- biznes w sposób błyskotliwy i skuteczny. (Helion)

Do wygrania w konkursie dla webmaniaków.