Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Stażysta w Dziale Jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- realizowanie założeń i zadań z zakresu CSR dla Carrefour Polska;
- przygotowywanie materiałów i raportów w obszarze CSR;
- komunikowanie działań dot. CSR;
- udział w wydarzeniach m.in. konferencjach, targach, itp.;
- analizowanie sytuacji rynkowej dotyczącej zaangażowania społecznego:
- współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi firmami zewnętrznymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
- odpowiedzialność;
- podejmowanie inicjatyw i samodzielność w rozwiązaniu problemów;
- znajomość obsługi pakietu MS Office.
Informacje dodatkowe:
Staż jest płatny i odbywa się w siedzibie firmy w Warszawie. Planowany czas trwania stażu : 4 miesiące
Oferujemy:
- staż w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- staż w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- zdobycie doświadczenia zawodowego;
- nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu pracy w Dziale Jakości;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń. Nasz staż spełnia najwyższe wymogi Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk.
Aplikuj tutaj:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=6705a1eea0674605b140c7394cebff65