Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Co ma pióro do wyobraźni?

20 września o godzinie 12.00 w Starej Pomarańczarni w Warszawie ruszy V Kampania Ładnego Pisania, organizowana wspólnie przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oraz markę Parker. W tym roku myślą przewodnią konkursu, będącego częścią kampanii, jest: „Pisanie Piórem Pobudza Wyobraźnię”.

Ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na dbałość o charakter pisma oraz propagowanie zwyczaju pisania wiecznym piórem.
– Sądząc po ilości nadesłanych prac w ubiegłym roku, zainteresowanie młodych ludzi tematem jest bardzo duże. W tym roku mamy zatem nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej – podkreśla Dariusz Żuk, prezes Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
W konferencji wezmą udział m.in. pisarka Katarzyna Grochola, Barbara Rogalska, dyrektor Muzeum Drukarstwa, i prof. dr hab. Andrzej Blikle, a także przedstawiciele Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz zeszłoroczni laureaci Konkursu Ładnego Pisania.
Podczas konferencji zostanie zaprezentowany też „Poradnik Ładnego Pisania”, który wykłada filozofię ładnego pisania, zawiera tajniki kaligrafii oraz zachęca do odręcznego pisania.
Twarzą kampanii będzie Ania Dąbrowska.
 

Zobacz więcej informacji z działu studia >>