Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Czym się kierować wybierając studia podyplomowe?

Czym się kierujesz wybierając studia podyplomowe? Liczy się kadra? Doświadczenie wykładowców a może program?

My na pierwszym miejscu stawiamy jakość dydaktyki oraz praktyczne możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności. Sprawdź, jak to wygląda na wybranych kierunkach w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
 
Dziennikarstwo:
  • 220 godzin zajęć, w tym 180 godzin warsztatów
  • podsumowaniem modułu z dziennikarstwa prasowego jest autorskie wydanie „Gazety
    w Krakowie” w redakcji „Gazety Wyborczej”, dziennikarstwa radiowego – przygotowanie profesjonalnego newsa radiowego, dziennikarstwa telewizyjnego – nakręcenie i montaż materiału informacyjnego w studio nagrań
  • znakomici wykładowcy: Kamil Durczok (TVN), Brygida Grysiak (TVN24), Michał Kowalewski (RMF FM), Marcin Kubat (Radio ZET), Paweł Pochwała (TVP)
 
Marketing w sieci:
  • unikatowe w Polsce studia podyplomowe przedstawiające w praktyczny sposób zagadnienia związane z marketingiem internetowym przygotowane we współpracy
    z RAII, (http://raii.pl/) czyli Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych, inicjatywą Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie,
  • profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele znanych w sieci firm, takich jak: Onet.pl czy Gadu-Gadu S.A, Nasza-Klasa Sp. z o.o., i K2 Internet S.A.,
  • słuchacze pod opieką praktyka przygotują pracę dyplomową w formie kompleksowej kampanii internetowej,
  • patronat merytoryczny nad kierunkiem ma Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacja zrzeszająca największe podmioty rynku internetowego w Polsce.
 
Public relations:
  • rozbudowany blok warsztatowy – „realPRogram”: tworzenie pod okiem eksperta, pełnej kampanii PR dla wybranego klienta (firmy, osoby, zjawiska),
  • wśród wykładowców krajowi i międzynarodowi eksperci PR, pracujący m.in. w FIRST Public Relations, Eskadra Group, Alert Media Communications,
  • zajęcia i case studies, prowadzone przez specjalistów i praktyków PR, omawiają wszystkie elementy PR, m.in. relacje z mediami, tworzenie wizerunku, relacje z inwestorami, komunikację wewnętrzną, PR społeczny i regionalny, sponsoring, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.
 
 

Rekrutacja trwa do końca września – ilość miejsc ograniczona!
Informacji udziela Centrum Studiów Podyplomowych,
e-mail: podyplomowe@wse.krakow.pl, tel.: 012 683 24 60, 68, 77