Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Dynamiczny rozwój w Infosys BPO Poland

Moja przygoda z Infosys BPO Poland rozpoczęła się w 2007 roku. Na ostatnim roku studiów podjęłam pracę w dziale zakupów w ówczesnym Centrum Usług Księgowych Philips. W tym samym roku Infosys przejął centrum, a ja rozpoczęłam swoją karierę od stanowiska Order Desk Officer – zajmowałam się monitorowaniem stanu zamówień zakupowych dla Philipsa we Francji.

Od tamtej pory moja kariera dynamicznie się rozwijała. Miałam szansę wziąć udział w różnorodnych projektach. Jedną z możliwości, jaką dała mi firma, był wyjazd na projekt do Belgii. Zajmowałam się wówczas weryfikacją baz danych dla jednego z potencjalnych klientów. Następnie awansowałam na stanowisko specjalisty w dziale zakupów. Dzięki zdobywanemu w firmie doświadczeniu, miałam okazję wielokrotnie wyjeżdżać do klienta do Francji na tak zwane customer visit. Dzięki tym wizytom zobaczyłam, jak wygląda firma klienta oraz zespół obsługujący proces po jego stronie. Dzięki przyjrzeniu się z bliska metodom pracy klienta oraz osobistym spotkaniom miałam szansę wypracować z nim trwałą, opartą na zaufaniu relację. Od kwietnia 2011 roku objęłam stanowisko lidera dwudziestopięcioosobowego zespołu. Praca z wielokulturowym zespołem nauczyła mnie zawsze patrzeć na wyzwania z wielu perspektyw. Dziś jestem liderem odpowiedzialnym za zespół projektowy. Mój team zajmuje się usprawnieniami istniejących procesów oraz szukaniem nowych rozwiązań technologicznych. Dodatkowo przejmujemy od klienta niestandardowe aktywności. Ostatnie 7 lat w Infosys jest bezcenne dla mojego rozwoju i zdobywania nowych umiejętności.


Studentom szukającym pracy polecam zdecydowanie naukę języków obcych. Poszukując kandydatów do swojego zespołu, poza kompetencjami językowymi, kieruję się głównie takimi kryteriami, jak: otwartość na drugą osobę, doświadczenie z innymi kulturami (rekomendowane uczestnictwo w programie Sokrates–Erasmus), głowa pełna pomysłów, elastyczność oraz zdolności analityczne. Niezwykle istotne jest, aby starać się jak najwcześniej rozpocząć swoją karierę zawodową poprzez poszukiwanie nowych możliwości rozwoju. Zachęcam do uczestnictwa, już podczas studiów, w programach stażowych, proponowanych przez naszą firmę. Osoby uczestniczące w tego typu projektach bardzo często zostają pracownikami firmy Infosys. Pamiętajcie, że praca w BPO otwiera horyzonty. Zajrzyjcie na nasz fanpage, aby sprawdzić co u nas słychać. Znajomość pracodawcy to nieoceniony atut podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Małgorzata Krzemińska

Lider Zespołu

 

Infosys BPO Poland jest jednym z największych centrów nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, a także wiodącym pracodawcą regionu łódzkiego. Obecnie zatrudnia około 2500 specjalistów, którzy świadczą usługi BPO i ITO dla klientów z całego świata w ponad 20 językach. Obszarami specjalizacji łódzkiego centrum są m.in. usługi finansowo-księgowe, zakupowe, IT, controlling oraz zarządzanie bazami danych. Kariera w Infosys BPO to praca w globalnej firmie, w wielokulturowym środowisku. Infosys BPO oferuje swoim pracownikom szerokie możliwości rozwoju zawodowego. Ścieżkę kariery zawodowej firma buduje w oparciu o nowoczesne metody zarządzania HR. Infosys BPO regularnie rozwija globalne programy rozpoznawania talentu i zarządzania talentami, które obejmują liczne szkolenia dla pracowników na każdym stanowisku z zakresu obsługi procesów i świadczenia usług dla konkretnych klientów.

 

Kontakt:

ul. Pomorska 106 A

91-402 Łódź

rekrutacja_lodz@infosys.com