Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Dynamiczny start Twojej kariery

Timac Agro Polska należy do francuskiego koncernu Roullier Group, działającego na rynkach światowych od 1959 r., dzięki czemu stoi za nami wieloletnie know-how, a firma szczyci się 50 opracowanymi patentami. Jesteśmy liderem w branży agro, stabilnej i odpornej na różnego rodzaju zmiany gospodarcze.

Co nas wyróżnia wśród innych firm działających w branży rolniczej, kładących coraz większy nacisk na ekologię oraz zapewnienie produkcji zdrowej i bezpiecznej żywności?

Po pierwsze, w naszych laboratoriach prowadzimy wiele badań poświęconych mechanizmom wzrostu, plonotwórczości i odporności na stres alg morskich, z których ekstrakty wykorzystujemy w naszych produktach. W ten sposób powstają nasze innowacyjne, niepowtarzalne produkty, takie jak Top Phos, Physactiv i Physio+. Ostatnio do naszego portfolio dołączyła nowa gama nawozów płynnych DNA Performance, za którą otrzymaliśmy nagrodę im. prof. Szczepana A. Pieniążka 2022.

Drugim wyróżnikiem jest model biznesowy Timac Agro, oparty na bliskości biznesu z klientami. Co to oznacza? W Timac Agro pracuje 90 Doradców Techniczno-Handlowych, których głównym zadaniem jest docieranie na co dzień do rolników, reagowanie na ich potrzeby i proponowanie najlepszych rozwiązań do upraw i hodowli zwierząt. Doradcy Techniczno-Handlowi pracują w obrębie 2–3 powiatów niedaleko swego miejsca zamieszkania, dzięki temu mają możliwość częstego kontaktu ze swoimi klientami, co sprzyja budowaniu sąsiedzkich, dobrych relacji. Nadal jednak pozostaje wiele miejsc do zagospodarowania i ciągle poszukujemy specjalistów z wiedzą rolniczą (najlepiej wywodzących się z branży czy też absolwentów uczelni rolniczych) oraz z umiejętnościami handlowymi.

Idealny kandydat powinien mieć bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i wiedzę merytoryczną, a przy tym być osobą samodzielną, komunikatywną i otwartą na innych. Dobrze, jeśli potrafi ukierunkować się na cel oraz właściwie planować i organizować swoją pracę. Cenimy kandydatów żądnych poszerzania swojej wiedzy i szukających nowych wyzwań.

Po pozytywnej rekrutacji nasz przyszły pracownik może liczyć na jeden z najlepiej przygotowanych procesów wdrożeniowych w całej Roullier Group. Każdy pracownik Działu Handlowego jest objęty sześciotygodniowym programem szkoleniowym, który obejmuje jeden tydzień szkolenia merytorycznego z zakresu wiedzy produktowej, agronomicznej, handlowej, systemu informatycznego i procesów firmy, a także pięć tygodni szkolenia w terenie ze specjalistami.

Z naszego doświadczenia wynika, że sześć tygodni wdrażania pozwala w pełni zapoznać się z charakterem pracy, procedurami, produktami i ugruntować potrzebne umiejętności, zwłaszcza kiedy pięć tygodni planu wdrażania zostaje przygotowane indywidualnie, także w oparciu o ocenę kompetencji wynikającą z rekrutacji.

Stale dbamy o rozwój naszych pracowników, którzy mogą liczyć na rozwijanie swoich kompetencji i wsparcie szkoleniowa także po zakończeniu onboardingu. Wszyscy pracownicy Działu Handlowego odbywają cyklicznie cztery szkolenia w roku, na których zapoznają się z oferowanymi przez firmę promocjami. Oprócz tego organizujemy także inne warsztaty i szkolenia, dotyczące np. prowadzenia prezentacji.

Naszym pracownikom oferujemy szerokie perspektywy rozwojowe w wielu obszarach – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, np. w naszym Światowym Centrum Innowacji Roullier we Francji.

Co oferujemy swoim pracownikom?

• pracę na pełen etat (pierwsza umowa jest podpisywana na 6 miesięcy)
• wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjną prowizję od sprzedaży
• dofinansowanie zajęć sportowych,
• bezpłatną prywatną opiekę medyczną,
• możliwość skorzystania z ciekawej oferty ubezpieczenia na życie,
• zadaniowy czas pracy, dający dużą swobodę i samodzielność w planowaniu czasu pracy,
• telefon, samochód i komputer do użytku prywatnego,
• dodatkowe świadczenia socjalne,
• dofinansowanie wypoczynku,
• świąteczne niespodzianki oraz upominki dla dzieci z okazji mikołajek czy Dnia Dziecka,
• program rekomendacji pracowników,
• auto na własność po 3 latach – jeśli pracownik zrealizuje oczekiwaną przez Timac Agro Polska sprzedaż, samochód służbowy przechodzi na jego własność!

Chcesz dynamicznie wejść do branży agro? Dołącz do nas!

Chcesz poznać nas bliżej?