3 grudnia na SGH będzie można zapoznać się z tematyką planowania mediów i charakterem działalności domu mediowego, jako jednego z ogniw branży reklamowej.
„Dzień z domem mediowym” to impreza organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Mediów Elektronicznych i Przemysłu Rozrywkowego (SKN PRiME).
Gościem specjalnym „Dnia z domem mediowym” będzie CEO Omnicom Media Group Kuba Bierzyński, który o 13.30 w sali konferencyjnej 151 na I piętrze w budynku głównym SGH wygłosi wykład na temat przyszłości rynku mediowego w Polsce. Zaproszone domy mediowe przygotują i przedstawią studentom także case study w formie briefu – najlepsze rozwiązania będą nagrodzone uczestnictwem w profesjonalnym szkoleniu o tematyce mediowo-reklamowej.
„Nasz projekt to unikalna szansa dla studentów na poznanie od kuchni pracy w domu mediowym. Najbardziej zainteresowani będą mogli nawiązać kontakt z przedstawicielami jednego z liderów rynku. Spodziewamy się wysokiej frekwencji.” – powiedział Wiktor Piątkowski, prezes SKN PRiME.
Zobacz więcej informacji z działu studia >>