Z zagadnieniami marketingu spotkamy się zapewne na praktykach czy tez stażach. A marketing dzisiaj, to już bardziej sztuka niż nauka.
I żeby odnosić w nim sukcesy potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Wiele cennych porad i ciekawe podejście do tematu znajdziemy w praktycznym poradniku Richarda Halla. Może Ti być książka dla nas cenna, ponieważ skierowana jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży. Dzięki poradnikowi dowiemy się m.in. jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe oraz poznamy krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej. Dowiemy się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. A takie rady zawsze są dla nas planujących swoją karierę zawodową bezcenne. (gmj)