czyli magia krótkich filmów.
EUROSHORTS, organizowany przez Fundację Młodego Kina, jest jedynym w Europie festiwalem łączącym pokazy krótkich filmów niekomercyjnych oraz twórczej reklamy.
Dokument, fabuła, animacja, film eksperymentalny – to kategorie międzynarodowego konkursu EUROSHORTS. Filmy walczyć będą o nagrodę główną oraz nagrodę dla najbardziej obiecującego młodego twórcy. Zorganizowany zostanie też konkurs na najlepsze polskie filmy reklamowe. Widzowie festiwalu będą mogli napisać scenariusz krótkiego filmu, którego akcja dzieje się w Warszawie.
Ważną częścią Festiwalu będzie premierowy pokaz taśmy Amerykański Film Reklamowy 2009 – amerykańskich reklam włączonych do zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA).
Ważną częścią Festiwalu będzie premierowy pokaz taśmy Amerykański Film Reklamowy 2009 – amerykańskich reklam włączonych do zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA).
Planowane są także warsztaty i różne imprezy dodatkowe.
Festiwal promuje ambitnych, niezależnych twórców filmowych, a jego głównymi widzami są artyści, studenci i osoby zainteresowane najnowszymi trendami w reklamie.
Festiwal promuje ambitnych, niezależnych twórców filmowych, a jego głównymi widzami są artyści, studenci i osoby zainteresowane najnowszymi trendami w reklamie.
EUROSHORTS 2009
26-29 listopada 2009
Więcej o festiwalu: www.euroshorts.pl.