Pamiętasz mowy polityków PRLu? Trwały one godzinami, a ty nic nie rozumiałeś. Teraz, sam możesz przygotować takie wystąpienie. Zobacz jak to działa!
Dowolny fragment z rubryki I połącz z dowolnym fragmentem z rubryki II a następnie z fragmentem z rubryki III i IV. W ten sposób otrzymasz przemówienie na dowolną okazję. Ilość możliwych kombinacji wystarczy na 40 godzin przemawiania!
I | II | III | IV |
Koleżanki i koledzy | realizacja nakreślonych zadań programowych | zmusza nas do przeanalizowania | istniejących warunków administracyjno- finansowych |
Z drugiej strony | zakres i miejsce szkolenia kadr | spełnia istotną rolę w kształtowaniu | dalszych kierunków rozwoju |
Podobnie | stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności | wymaga sprecyzowania i określenia | systemu powszechnego uczestnictwa |
Nie zapominajmy jednak, że | aktualna struktura organizacji | pomaga w przygotowaniu i realizacji | postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację |
W ten sposób | nowy model działalności organizacyjnej | zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu | nowych propozycji |
Praktyka dnia codziennego dowodzi, że | dalszy rozwój różnych form działalności | spełnia ważne zadania w wprowadzaniu | kierunków postępowego wychowania |
Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej udowadniać, ponieważ | stałe zabezpieczanie informacyjno- propagandowe naszej działalności | umożliwia w większym stopniu tworzenie | systemu szkolenia kadry odpowiadającemu potrzebom |
Różnorakie i bogate doświadczenia | wzmocnienie i rozwijanie struktur | powoduje docenienie wagi | odpowiednich warunków aktywizacji |
Troska organizacji a szczególnie | konsultacja z szerokim aktywem | przedstawia interesująca próbę sprawdzenia | modelu rozwoju |
Wyższe założenia ideowe, a szczególnie | rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw | pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania | form oddziaływania |