Już w październiku do sklepów trafi najnowsza (anglojęzyczna) płyta Jennifer Lopez "Brave". Pierwszym singlem promującym album jest utwór "Do It Well", który w tym tygodniu pojawił się w stacjach radiowych i już zdobywa coraz więcej fanów.
Przy nowej płycie „Brave” utrzymanej w bardziej popowych klimatach, artystka pracowała z takimi producentami jak J.R. Rotem, Ryan Tedder, Middi Mafia i Bloodshy. To już szósty studyjny krążek Lopez i drugi w tym roku.
Tegoroczny hiszpański album „Como Ama Una Mujer” wydany w marcu trafił od razu na 1. pozycję Billboard’s Latin Album Charts i do TOP 10 głównej listy Billboard 200 Album Charts. Ustanawiając rekord jako najszybciej sprzedająca się płyta hiszpańskojęzyczna w historii, „Como Ama Una Mujer” sprzedała się w ilości ponad 800 tys sztuk i przyniosła Jennifer kolejny międzynarodowy hit – „Que Hiciste”. Jennifer Lopez to nieustannie jedna z najbardziej zajętych i odnoszących sukcesy kobiet świata. Dopiero co na ekrany amerykańskich kin wszedł świetnie oceniany przez krytykę film „El Cantante”, w którym wciela się w rolę żony tragicznie zmarłej legendy salsy Hectora Lavoe’a. W tym roku Jennifer Lopez wraz z mężem Marcem Anthony’m rusza także w swoją pierwszą trasę koncertową Ing Presents Jennifer Lopez&Marc Anthony En Concierto, która rozpoczyna się w 29 września w Atlancie. Na razie zaplanowano 14 koncertów, które obywać się będą w najsłynniejszych miejscach Ameryki i Kanady – m.in. nowojorskim Madison Square Garden, the Los Angeles Staples Center czy Miami American Airlines Arena. Każdy dolar z biletu na wspomnianą trasę przekazany zostanie na szkolny program pomocy latynoskim dzieciom.
Muzyka i kino to jednak obecnie nie wszystkie pola zainteresowań Jennifer Lopez. Od kilku lat z powodzeniem sprzedaje projektowanie przez siebie kolekcje ubrań Sweetface by J.Lo, ma też kilka własnych linii perfum. Jeżeli dodać do tego 35 milionów sprzedanych płyt, mało kto może dzisiaj pochwalić się tak oszałamiającą karierą w tak licznych dziedzinach.