Dnia 7 maja 2008 r. w Szkole Głównej Handlowej odbędzie się konferencja „Nowe
Trendy w marketingu”.
Konferencja obejmowała będzie wykład oraz warsztaty poświęcone tematowi kierunku zmian w obszarze marketingu. Program konferencji obejmuje wykład (11.40-13.20, Aula VII ) podczas którego wystąpią: Tadeusz Żurawski, który wygłosi prelekcje zatytułowaną „Nie myślę, wiec kupuje, czyli jak wpłynąć na utajone postawy konsumentów” oraz Piotr Gotkowski, który poruszy temat „Efektywności kampanii opartych na marketingu szeptanym”.
Drugą częścią projektu będą warsztaty (13.30 -15.10, sala 211G) prowadzone przez Macieja Ledziona,, który przygotuje dla studentów case’a dotyczącego „Advergames, czyli budowanie marki przez rozrywkę w sieci”.
Wydarzenie to będzie otwarte dla wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Organizatorem prelekcji i warsztatów jest Studenckie Naukowe Koło Marketingu.
Więcej informacji: www.marketing.waw.pl