17 maja w Warszawie odbędzie się konferencja „Konsument w sieci" zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator".
Konferencja poświęcona będzie przede wszystkim tym obszarom e-marketingu, które zakładają aktywny udział konsumenta w procesie tworzenia przekazu reklamowego. Przyjrzymy się takim zjawiskom jak prosumentyzm czy advertainment. Zastanowimy nad fenomenem marketingu wirusowego czy SEM i SEO marketingu oraz nad tym do czego potrzebny jest psycholog przy tworzeniu dobrej strony internetowej.
Cały program konferencji znajduje się na stronie: www.psychologia.pl/moderator/konsumentwsieci
SKNPE „Moderator” jest prężnie działającym kołem, które już od kilku lat organizuje konferencje i mini-wykłady – „Moderatornie” poświęcone najnowszym trendom w branży reklamy i PR.
Tegoroczna konferencja, podobnie jak poprzednie, odbędzie się w auli Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, na ulicy Stawki 5/7.