W dniach 26-31 marca 2007 w Warszawie odbędzie się konferencja międzynarodowa pod hasłem "Public Relations: ImPRove yourself ". Będzie to ósma edycja seminariów z cyklu "Exchange for Experience" zapoczątkowanych przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej w 2000 roku.
Tegoroczna konferencja, zatytułowana „Public Relations: imPRove yourself”, będzie dotyczyła sposobów tworzenia wizerunku firmy. Public Relations jest działaniem komunikacyjnym wspierającym strategię rozwoju firmy. Każda większa firma prowadzi Piar, ponieważ dobry Piar kreuje reputację firmy. W ramach konferencji adresowanej do studentów z całego świata zostaną przeanalizowane wszystkie etapy przygotowywania długofalowej polityki firmy nakierowanej na wzrost rozpoznawalności marki i poprawienie pozycji firmy na rynku. W trakcie 5-dniowego programu szkoleń, warsztatów i seminariów zastanowimy się również w jaki sposób można wykreować lidera, zarówno w polityce, jak i biznesie. Do udziału w przedsięwzięciu zostały zaproszone osobistości i firmy, którym udało się odnieść sukces w branży Public Relations. Patronat honorowy nad konferencją objął Prorektor ds. Współpracy z Zagranicą SGH Prof. dr hab. Piotr Płoszajski.
Konferencja będzie podzielona na dwie części: otwartą dla wszystkich zainteresowanych i zamkniętą dla osób, które przejdą proces rekrutacji. Aby wziąć udział w zamkniętej części wydarzenia, należy złożyć aplikację na oficjalnej stronie internetowej Konferencji: www.conference.waw.pl