10 000 zł i możliwość odbycia praktyk w Pllskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych to główne nagrody w konkursie na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej gospodarki.
Organizatorem konkursu są Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Celem konkrusu jest wyróżnienei utalentowanych studentów interesujących się problematyką promocji Polski, a także popularyzcja tematyki promocji rozwoju polskiej gospodarki, problemów marketingu narodowoego, marki dla Polski itworzenia podstaw systematycznego rozwoju naszego kraju.
Zakres merytoryczny prac zgłaszanych do Konkursu:
Praca zgłaszana do Konkursu powinna dotyczyć problematyki promocji polskiej gospodarki w kraju i na świecie. W szczególności praca może obejmować jeden lub więcej spośród poniższych obszarów tematycznych:
*
Rola Parków Technologicznych w przyciąganiu nowoczesnych technologii do Polski
*
Skuteczność marketingu inwestycyjnego w krajach Unii Europejskiej
*
Inwestycje zagraniczne w rozwoju różnych sektorów gospodarki
*
Skuteczność zachęt inwestycyjnych w przyciąganiu bezpośrednich inwestycji zagranicznych
*
Rola Specjalnych Stref Ekonomicznych
*
Nowoczesne metody promocji polskiego eksportu
*
Polska marka narodowa, polska marka handlowa „made in Poland”
*
Działania na rzecz poprawy polskiego wizerunku w świecie
*
Promocja polskich miast i regionów
*
Polska dyplomacja ekonomiczna
*
Polskie branże/firmy/produkty flagowe i ich promocja w świecie
*
Ekonomika i/lub promocja polskich produktów i usług regionalnych
*
Nowoczesne narzędzia i metody promocji turystycznej Polski
*
Gospodarcza promocja Polski a konkurencyjność i rozwój gospodarczy
*
Promocja Polski a EURO 2012
Zgłoszeniu podlegają prace magisterskie ukończone w okresie od 1 stycznia 2006 roku do 30 września 2007 roku. Prace muszą być obronione.
Prace można nadsyłać do 12 października 2007 r.
Więcej informacji na stronie www.paiz.gov.pl