Eurostudent

Kreatywny konkurs DB Schenker dla studentów!

Zgłoś pomysł na stronę WWW dla studentów i absolwentów i wygraj płatny staż w dziale marketingu.

Pierwsza edycja Konkursu DB Schenker dla Studentów stała się faktem. To niepowtarzalna szansa na to, aby stać się częścią DB Schenker. Jesteś młody, kreatywny i chcesz zdobyć bogate doświadczenie w firmie uważanej za światowego lidera na rynku usług logistycznych? Jeśli tak, to ten konkurs dedykowany jest właśnie dla Ciebie. Do udziału w nim zaproś znajomych. Zarejestrujcie się za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie i postępujcie zgodnie z wytycznymi.

Wyobraźcie sobie, że pracujecie w dziale marketingu globalnego operatora logistycznego DB Schenker. Pewnego dnia dostajecie zadanie specjalne. Musicie przygotować projekt strony internetowej tak, aby zachęcić jak największą rzeszę studentów i świeżo upieczonych absolwentów kierunków zarządczych ekonomicznych i inżynierskich do stania się częścią wielkiego świata DB Schenker. Rozpocznijcie z nami swoją przygodę. Odkryjcie swój talent i przekonajcie nas, że to właśnie Wy zasłużyliście na zwycięstwo.

Wszystkie rozwiązania i pomysły powinny uwzględniać aktualnie wykorzystywane przez młodzież kanały odbioru z uwzględnieniem multimedialności i intuicyjności. Musicie wykazać się pełnym wachlarzem umiejętności z  pogranicza zarządzania, marketingu, psychologii, logistyki, Public Relation, a może nawet sztuki… Wcielcie się w użytkowników strony i zastanówcie czego mogą oczekiwać.

Co ważne Wasze zadanie ma charakter wyłącznie koncepcyjny i nie wymagamy od Was konkretnych rozwiązań technicznych. Zwycięski team dostanie szansę, aby projekt ten wprowadzić w życie w ramach płatnego stażu. Pomoże im w tym asysta działu marketingu DB Schenker i profesjonalna zewnętrzna agencja reklamowa.

Celami jakie strona powinna osiągnąć jak i kryteriami oceny zwycięskiego projektu zarazem będzie:

  • Stworzenie architektury informacji i zawartości merytorycznej,
     
  • Koncepcje ciekawych elementów audiowizualnych w postaci grafik, banerów, animacji…
     
  • Uwzględnienie współczesnych metod komunikacji i standardów przyjętych w tego typu projektach,
     
  • Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w porównaniu z analogicznymi serwisami,
     
  • Uwzględnienie mechanizmów Public Relation – pamiętając równocześnie o grupie docelowej,
     
  • Odejście od utartych schematów i wyznaczenie trendów poprzez czytelność, intuicyjność, multimedialność,
     
  • Zaproponujecie i wyeksponujcie tytuł strony lub hasło przewodnie projektu,
     
  • Obecność elementów edukacyjno-rozwojowych.

Wszystkie wasze pomysły i spostrzeżenia opiszcie w prezentacji Power Point nieprzekraczającej 30 slajdów. Zadbajcie, aby była ciekawa i kreatywna. Dopuszczalne są również załączniki przygotowane w programach Word/Excel w których opiszecie wszystko to co chcielibyście dodać. Musicie pamiętać o tym, że samo podanie dania jest równie ważne jak jego przygotowanie.

Konkurs przeznaczony jest dla studentów, którzy nie ukończyli 26 roku życia.
Aby mieć szansę na wygraną należy spełnić następujące kryteria: 

  • Stworzyć grupę 2 lub 3 osób posiadających status studenta,
     
  • Zgłosić udział w konkursie poprzez formularz zgłoszeniowy, wypełniony przez każdego członka grupy,
     
  • Stworzyć i przedstawić koncepcję strony internetowej DB Schenker przeznaczonej dla studentów i absolwentów wyższych uczelni,
     
  • Nagrodą w konkursie jest płatny staż w trakcie którego z pomocą działu marketingu i agencji reklamowej, projekt Waszej strony internetowej będzie mógł stać się rzeczywistością.

Pomyśl o swojej przyszłości i zgłoś udział Waszego zespołu. Już dziś zarejestrujcie na stronie www.dbschenker-student.pl

Termin rejestracji upływa 6 maja.