Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Książka o reklamie społecznej

Na rynku pojawiła się kontynuacja wydanej w 2002 monografii o reklamie nekomercyjnej „Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej”.

Reklama społeczna ma na celu zwrócić uwagę na zaistniały problem i spowodować zmiany społecznie pożądane. „Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej” przedstawia historię kampanii tego typu z lat 2002-2006. W doskonale przygotowanym katalogu znajduje się ponad czterysta plakatów i kadrów. To bardzo szczegółowy i dokładny zbiór dziesiątek kampanii reklamowych – ogólnopolskich i lokalnych a także ich analiza. Liczący 312 stron tom, opracowany przez Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy – specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.
„Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej” jest książką adresowaną, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.

Więcej o książce na http://www.wasilewski.com.pl/