Według badań BBC World report 2006, Kraków to drugie miasto w Polsce najczęściej odwiedzane przez Europejczyków w celach biznesowych i turystycznych.
Szansa stoi przed krakowskimi studentami i młodymi przedsiębiorcami. Strategie wprowadzania marki na rynki międzynarodowe, czy negocjacje, to tematy bezpłatnych warsztatów – Kurs na Biznes, organizowanych przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club.
Globalny charakter powiązań między ludźmi, daje się zauważyć szczególnie w interesach. Dlatego rozwijając sieć kontaktów, także tych zagranicznych – warto pomyśleć o skutecznej strategii. Każdy z naszych nowych partnerów, to przecież potencjalny klient, czy kontrahent.
„Do 12 czerwca br. planujemy przeprowadzić jeszcze dwa warsztaty związane z tematyką biznesu
w warunkach globalnych. Będziemy również kształcić umiejętności negocjacyjne. Ważne jest by uczyć młodych ludzi, jak wykorzystać potencjał naszego miasta i przyjeżdżających tu przedsiębiorców z UE” – mówi Paweł Gapys, koordynator Kursu na Biznes. Celem projektu jest wsparcie studentów przy zakładaniu własnych firm. Największą popularnością wśród uczestników tegorocznej edycji KNB cieszył się warsztat – „Autoprezentacja w biznesie”, przygotowany przez Akademie Retoryki i Stylizacji A.R.S. Dicendi.
Szkolenia w ramach KNB obejmujące tematykę międzynarodowych uwarunkowań prowadzenia biznesu przygotowane zostały przez firmę PMR Consulting. Dotyczyć będą m.in. strategii wejścia na rynki zagraniczne i funkcjonowania przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowością jest wykład w języku angielskim: Entrepreneurship – sustaining and developing an entrepreneurial culture. Wszystkie szkolenia odbywają się w Pawilonie Sportowym Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (sala nr 6). Wśród uczestników zostaną rozlosowane książki o tematyce biznesowej ufundowane przez sklep www.bookmarket.pl.
Szczegółowe informacje na: www.malopolska.sfbcc.org.pl