15 listopada 2010 r. odbędzie się akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”. Inicjatywa przyciąga coraz większe rzesze Polaków, nie tylko z kraju, ale także z zagranicy. Poszukiwania rodzimego odpowiednika okrzyku „cheese” wspierają również kolejni partnerzy i przyjaciele. Inicjatywa została przedłużona do końca listopada, który ma szansę zostać miesiącem Polskiego Uśmiechu.
Celem zabawy jest wybranie polskiego odpowiednika popularnego zdjęciowego okrzyku „cheese”. Akcja, która w całości jest prowadzona w sieci pod adresem www.facebook.com/PolskiUsmiech z dnia na dzień przyciąga coraz więcej Polaków, stąd też decyzja o jej przedłużeniu do końca listopada.
Według statystyk Facebooka, najwięcej uśmiechniętych Polaków zamieszkuje województwa mazowieckie i małopolskie. Jak dotąd, właśnie z tych dwóch regionów napłynęło najwięcej zgłoszeń. Propozycje nadsyłają także mieszkańcy „17-ego województwa” – Wielkiej Brytanii.
Akcję oficjalnie wsparła firma Casio, przekazując na rzecz zabawy „aparat uśmiechu”, którym głosami użytkowników Facebooka został model Casio Exilim FH100.
Nowym partnerem Polskiego Uśmiechu została także projektantka – Anna Hukowska, która specjalnie na potrzeby konkursu przygotowała zestawy smakowitej biżuterii.
Więcej informacji na temat akcji „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk” można znaleźć na life.exilim.eu/pl/ oraz www.facebook.com/PolskiUsmiech.