Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę, J. C. Levinson, S. Godin

Do wygrania w konkursie juwenaliowym! Książka, która pozwoli Ci odkryć potencjał własnej firmy.

Obecnie coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie własnej firmy w domu. Pociąga to za sobą aspekty bardziej lub mniej pozytywne. Praca w domu stanowi pewnego rodzaju wyzwanie, jednak oferuje wiele możliwości i perspektywę samorealizacji. Podejmując taką decyzję stajesz się specjalistą od wszystkiego, cała odpowiedzialność spoczywa właśnie na Tobie, ale dzięki temu nie musisz się podporządkowywać poleceniom szefa. Możesz pozwolić sobie na inwencję i oryginalność, w końcu to ty jesteś pracownikiem, zaopatrzeniowcem i dyrektorem w jednej osobie. W dużych firmach zadania te rozdzielone są pomiędzy kilkunastu pracowników. Dodatkowym aspektem jest to, że nie płacisz za czynsz, nie tracisz czasu ani pieniędzy na dojazdy do pracy. Autor opisuje różne sprawdzone metody i techniki, które umożliwiają dotarcie do oddanych klientów, wypromowanie firmy oraz wypracowanie uznania i pozycji. Główne działy, które proponuje rozważyć to: obsługa klienta, opinie przekazywane z ust do ust, rozgłos, materiały drukowane, reklama bezpośrednia, biuletyny, ogłoszenia drobne, tworzenie sieci kontaktów, telefon oraz sfinalizowanie sprzedaży. Myślisz o założeniu własnej firmy w domu? Ta książka jest właśnie dla Ciebie!           
Wydawnictwo OnePress