27 września br. rusza kolejna edycja Media Academy, specjalistycznego projektu edukacyjnego dla studentów, którym kierują menedżerowie czołowych firm mediowych na rynku.
Program ma na celu otwarcie młodym ludziom drzwi do kariery w branży medialnej, a dla najlepszych uczestników przewidziane są kontrakty w firmach. Szkolenia w ramach Media Akademy będą się odbywać w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Formularz zgłoszeniowy pobrać można na stronie www.mediaacademy.pl.
Media Academy został stworzony z myślą o studentach czwartego i piątego roku, którzy poza wiedzą zdobytą na uczelniach, pragną praktycznego przygotowania do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i strukturach marketingowych rozmaitych korporacji. Program posiada formę 134 godzinnego szkolenia, obejmującego część teoretyczną z zakresu marketingu i rynku mediów oraz symulację działania w rzeczywistych warunkach rynkowych. Uczestnicy będą zdobywać niezbędne doświadczenie pracując na realnych briefach i rzeczywistych danych tak, jak pracuje się w prawdziwych agencjach mediowych i firmach z tej branży. Ostatecznie studenci zrealizują projekty strategii komunikacyjnej dla wybranej marki, którą zaprezentują przed prawdziwym klientem. Projekty oceniać będą specjaliści z zakresu mediów i marketingu z największych korporacji w Polsce.
Głównym atutem przedsięwzięcia Media Academy, oprócz teoretyczno-praktycznej edukacji młodych mediowców, jest otwarcie dla nich drzwi do kariery. Dla najlepszych uczestników szkolenia przygotowane są propozycje pracy w wybranych firmach mediowych.
Silną stronę projektu Media Academy stanowią wykładowcy, jedni z najwyżej cenionych praktyków na rynku mediów. Są nimi m.in. menedżerowie i kadra zarządzająca takich korporacji jak POLSAT, Grupa TP, Media Direction OMD, Guideline Warszawa czy Accenture Marketing Sciences. Na bazie własnych doświadczeń, sukcesów i porażek, przekażą uczestnikom wiedzę, która pozwoli im na zrozumienie struktury mediów i zaopatrzy w solidne zaplecze merytoryczne, aby z powodzeniem mogli konkurować o najlepsze stanowiska na rynku pracy.
Wśród wykładowców znajdują się m.in.: Maciej Stec – Członek Zarządu Telewizji POLSAT S.A., Paweł Sawicki – Prezes Zarządu Media Direction OMD, Arkadiusz Marszałek – Dyrektor ds. Zarządzania Mediami Grupy TP, Agnieszka Kosik –Dyrektor Zarządzająca Guideline (MediaCom company), Jacek Hendigery – Dyrektor ds. Mediów, Członek Zarządu Media Direction OMD, Stanisław Janowski – Dyrektor Zarządzający POLSAT Media, Agnieszka Stelmaszczyk – Country Manager Accenture Marketing Science oraz Jakub Jasiński – Kierownik Działu Mediów, Departament Komunikacji Rynkowej PTC.
Dyrektorem programowym Media Academy jest Maciej Stec, członek Zarządu Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych. Manager związany z rynkiem mediów od 12 lat. Współtworzył szkolenie OMD School, w których uczestniczyło ponad 200 marketingowców z całej Polski. Jest wykładowcą w programie MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. „Nie ukrywam – lubię wygrywać“ – mówi Stec – „Wierzę, że Media Academy będzie kolejnym projektem, w którym wspólnie odniesiemy sukces. Naszą misją jest otworzenie studentom drzwi do realnego świata biznesu.“
Strategicznym partnerem projektu Media Academy jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Szkolenie organizuje WORK-ROOM – firma consultingowa z branży komunikacji marketingowej. WORK-ROOM jest właścicielem marki Media Academy i odpowiada za operacyjne zarządzanie projektem.