Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands, którego ideą jest wyróżnienie marek, które wyjątkowo kojarzą się konsumentom oraz wyróżniają się swoją historią i działaniami.
W ramach CoolBrands selekcja marek odbyła się w trzech etapach: najpierw przedstawiono wstępną listę firm, na które swoje głosy oddali internauci, a następnie wyniki oceniło niezależne grono zrzeszone w Radzie Marek. W jej skład wchodzą uznani eksperci w dziedzinie marketingu i reklamy, dziennikarze, pracownicy firm badawczych, stratedzy oraz przedstawiciele organizacji przedsiębiorców. W głosowaniu wzięło udział ok. 7500 internautów, głównie w przedziale wiekowym 16-30 lat ze średnich i dużych miast.
– Ten tytuł to dla Motoroli szczególne wyróżnienie, gdyż jest efektem głosowania nie tylko zwykłych użytkowników, ale również znawców i obserwatorów działań marketingowych. Niezależnie czy marka zostanie nazwana „cool”, „trendy” czy „jazzy”, to ważne, że Motorola kojarzona jest z czymś godnym zainteresowania „dla mnie” i łączy modę z funkcjonalnością – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej, która odebrała statuetkę podczas odbywającej się 27 czerwca w Warszawie gali.
– Markom, które otrzymały tytuł CoolBrand udało się nawiązać z konsumentami niezwykłą więź. Bycie „cool” wynika z niepowtarzalnej tożsamości marki. Nie nadajemy tego tytułu na podstawie wyników finansowych czy wielkości firmy. Decydują o nim ludzie, którzy odbierają przekaz wysyłany im przez markę i identyfikują się z nim – powiedziała Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications i organizatorka polskiej edycji CoolBrands.
Motorola znalazła się również w albumie CoolBrands 2006/2007 opisującym najmodniejsze marki na polskim rynku.
Źródło: www.partnersi.com.pl