Nowa młodzieżowa Motorola W375 to nowoczesny telefon na każdą kieszeń, z którym nie można się nudzić.
Motorola W375 to telefon z klapką dla osób ceniących efektowny wygląd, intuicyjną obsługę oraz wygodę. Na zewnętrznej klapce czytelne i pomysłowe ikony informują o statusie połączeń, wiadomości i stanie baterii. Ulubionych stacji radiowych FM można słuchać przez dołączony do telefonu stereofoniczny zastaw słuchawkowy bądź wbudowany zestaw głośnomówiący. Przesyłanie ulubionych plików z komputera na telefon odbywa się w prostym trybie “przeciągnij i upuść” przez złącze mini USB.
– W eleganckiej i solidnej obudowie, inspirowanej stylem telefonu MOTOKRZR K1, zamknęliśmy przydatne funkcje, które pomogą zachować najmilsze chwile. Myślę, że młodzi ludzie docenią aparat cyfrowy, radio i dzwonki MP3 oraz modne, czarno-szare metalowe wykończenia – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Motorola W375 po podłączeniu do komputera jest widziana jako pamięć masowa. Dzięki temu wszystkie pliki można przenosić do pamięci telefonu za pomocą trybu “przeciągnij i upuść”. Wbudowany system podpowiadania słów pomaga w szybkim pisaniu wiadomości tekstowych. Telefon umożliwia także wysyłanie wiadomości multimedialnych (MMS) np. zdjęć wykonanych wbudowanym aparatem fotograficznym.
Podstawowe MOTOcechy:
· aparat fotograficzny VGA z zoomem 4x;
· radio FM;
· głośnik do rozmów i słuchania radia FM;
· przesyłanie plików z komputerem w trybie “przeciągnij i upuść” przez złącze mini USB (EMU);
· typ wyświetlacza: 128 x 160, 65 tys. kolorów, TFT;
· zakres: GSM 900/1800/1900;
· bateria: do 450 min rozmów/ 250 godz. w trybie czuwania (850 mAh);
· wymiary (wys./szer./grub.): 99 x 45 x 18,6 mm;
· waga: 88 g;
· cena poza promocją ok. 490 złotych.
Motorola W375: Pełna specyfikacja / zdjęcia

Motorola W220: Pełna specyfikacja / zdjęcia
Informacje o Motoroli
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2006 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 42,9 mld USD.
W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje od przemieszczających się urządzeń i ludzi. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację.