11 września 2007 r. w Warszawie odbyła się polska premiera nietypowego slidera Motoroli. Pokaz nowego modelu połączono z projekcją filmu „Ultimatum Bourne’a”, gdzie główny bohater korzysta z telefonu Motoroli.
Kino i telefonia komórkowa w tym przypadku przenika się także w inny sposób. Jason Bourne będzie towarzyszył każdemu posiadaczowi nowego MOTO Z8 (taką nazwę nosi wprowadzany na rynek produkt). Stanie się tak, ponieważ do każdego modelu tego telefonu dołączony będzie pełnometrażowy film z przygodami agenta Bourne’a.
Nowy multimedialny telefon Motoroli to m.in. mobilne kino i czysty dźwięk w najwyższej jakości. Dzięki niemu można nagrywać i odtwarzać filmy z prędkością 30 klatek na sekundę. Jako jeden z niewielu modeli na rynku obsługuje standard kodowania sekwencji wideo H.264, a ponadto wyświetla aż 16 milionów kolorów. Nową jakość dźwięku zapewnia technologia Bluetooth Stereo, łącząca telefon ze słuchawkami stereofonicznymi bez zbędnego kabla np. z bardzo lekkimi słuchawkami MOTOROKR S9. Multimedialność MOTO Z8 dopełnia: HSDPA, czyli błyskawiczny dostęp do internetu, umożliwiający ściągniecie utworu muzycznego w kilka sekund. Do tego aparat fotograficzny i wygodna przeglądarka stron w sieci.
– Stworzyliśmy MOTO Z8 z myślą o ludziach ceniących mobilny lifestyle, aktywnych, potrzebujących stałego dostępu do multimediów oraz internetu – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Źródło: www.motorola.com/pl/biuroprasowe