Nie wiesz, czym się różni portal od wortalu i co to jest Web 2.0? Koniecznie przeczytaj książkę „Nowy marketing w internecie”.
Nie sposób sobie dzisiaj wyobrazić pracy bez e-maila, wyszukiwarki, czy innych narzędzi internetowych. Książa Dominika Kaznowskiego jest poświęcona tym zagadnieniom, a także narzędziom, które są potrzebne do wykorzystania ich podczas działań marketingowych. Jest skierowana przede wszystkim do ludzi zainteresowanych e-biznesem i marketingiem, w tym studentów kierunków ekonomicznych, którzy chcą dowiedzieć się jak firmy powinny skutecznie promować i sprzedawać swoje usługi w sieci. Czytelnicy mogą poznać zasady planowania kampanii marketingowych w internecie, jakie są rodzaje podmiotów tam działających, kim są jego polscy użytkownicy, a także jak funkcjonują wyszukiwarki, i telewizje internetowe. Część zagadnień dotyczy także przyszłości sieci oraz jej wpływu na działania marketingowe. Ta niezwykła książka pozwala zrozumieć potencjał sieci i wskazuje, jak go wykorzystać.
Dominik Kaznowski
Nowy marketing w internecie
wydawca: www.difin.pl