Eurostudent

O, bogowie! Nawet Thor chce pracować w PZU!

14 października ruszyła kolejna employer brandingowa kampania ubezpieczyciela pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych!”. Główną platformą komunikacji jest strona przyciagamynajlepszych.pl, na której możecie wybierać najmocniejszy talent Thora. Jeśli uzasadnicie swój wybór, powalczycie dodatkowo o tablety Samsung Galaxy Tab 4.

Możecie także osobiście wcielić się w piorunującego Thora lub waleczną Walkirię. Wystarczy skorzystać z GeneraThora i stworzyć zabawną wersję swojego CV: wstawić zdjęcie, opisać najbardziej boskie ze swoich cech i cieszyć się wieczną chwałą!

 

 

CV jest również motywem przewodnim jesiennego konkursu „Inwestycja w Przyszłość” dla aktywnych działaczy organizacji studenckich. Zdobądź nominację swojej organizacji, stwórz wideo CV i wygraj 5 000 zł stypendium rozwojowego. Szczegóły na www.pzu.pl/inwestycja-w-przyszlosc