Już ponad 200 zespołów zgłosiło się do 14. edycji konkursu GMC Poland. Rekrutacja zespołów (3–5 osób) trwa do 30 października.
Ta największa na świecie biznesowa symulacja już od wielu lat cieszy się w Polsce dużą popularnością. – To ogromne wyzwanie. Możliwość konfrontacji do tej pory zdobytej wiedzy z praktyką. Konkurs GMC uświadamia, jak wiele aspektów mieści się pod pojęciem kierowania firmą. To również możliwość nawiązania nowych kontaktów! – przekonuje Adam Marszałek, student Politechniki Krakowskiej, który już ze swoim zespołem zgłosił się do konkursu.
Zakwalifikowane drużyny studenckie zmierzą się w konkursie z zespołami firmowymi. Występując w roli zarządu, będą kierować wirtualną firmą i decydować o jej rozwoju. Studentów w konkursie sponsoruje m.in. Bank Zachodni WBK oraz KPMG. – Inwestując w zespoły studenckie chcemy przyczynić się do rozwoju świadomej biznesowo przyszłej kadry – deklaruje Paweł Noculak, Dyrektor ds. Rozwoju w BZ WBK. Zapisy do konkursu na www.gmcpoland.pl.
Organizatorem jest BIGRAM, Patronem Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie; Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca: BPCC, Students.pl, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, Eurostudent.