Rozpocząłeś właśnie swoją pierwszą pracę. Do twoich obowiązków będzie należeć m.in.
korespondencja w języku angielskim. Jak zrobić to sprawnie i bezbłędnie?
Sięgnij po „Pisanie listów i e-maili służbowych w języku angielskim”. Ta książka zawiera setki przykładowych listów i e-maili uporządkowanych według grup tematycznych. Sheryl Lindsell-Roberts, znana specjalistka w dziedzinie pisania dokumentów służbowych, umieściła tu doskonałe pisma, które sama napisała lub otrzymała od innych osób. Autorka zdawała sobie sprawę z tego, że przelewanie myśli na papier może sprawiać trudność, opracowała więc „procedurę sześciu kroków” pomagającą usprawnić proces tworzenia formalnych dokumentów listowych. Uzupełniła ją o dodatki zawierające praktyczne porady na temat interpunkcji, gramatyki, często mylonych słów, skrótów oraz form zwracania się do adresata. Jeżeli zatem nie wiesz jak rozpocząć pracę nad listem urzędowym, zadbać o odpowiednią stronę graficzną – sięgnij po „Pisanie listów i e-maili służbowych w języku angielskim” i poznaj sekrety marketingu elektronicznego.