Biuro Karier UKSW oraz Bell Institute Polska zaprasza na warsztat „Pracownik kontra CRM – komfort i budowanie relacji z klientami”.
Celem warsztatów „Pracownik kontra CRM – komfort i budowanie relacji z klientami” jest wskazanie młodym pracownikom możliwości uzyskania maksymalnych korzyści zawodowych z pracy systemami CRM, zaznajomienie z typową terminologią związaną z obszarami biznesu obsługiwanymi przez systemy CRM, zademonstrowanie praktycznego znaczenia wykorzystania systemu CRM do budowania ścieżki kariery oraz pokazanie praktycznych korzyści z poprawnego stosowania narzędzi CRM w kontekście pracy zespołowej. Wprowadzenia wykładowe będą przeplatane ćwiczeniami i dyskusjami z uczestnikami warsztatów. Zajęcia poprowadzi Michał Sawicki – trener, który zawodowo zajmuje się doradztwem biznesowym związanym z problemami procesów informacyjnych w dużych przedsiębiorstwach. Warsztaty są bezpłatne. Ilość miejsc ograniczona.
Szkolenie odbędzie się 21 maja w godz. 10:00-13:00 w sali 228 Głównego Budynku Rektoratu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Zapisy na szkolenie przyjmuje drogą telefoniczną (022 561 90 06) lub mailową (biurokarier@uksw.edu.pl), najpóźniej do 19 maja. Biuro Karier UKSW.