Eurostudent

Profesjonalna biznesowa symulacja dla studentów

Do 20 października 2014 r. studenci mogą rejestrować zespoły do udziału w 15. edycji konkursu GMC Poland (www.gmcpoland.pl), największej zarówno w Polsce, jak i na świecie, komputerowej symulacji biznesowej on-line, w której rywalizują zespoły (3–5-osobowe) studenckie oraz menedżerskie.

Zadaniem uczestników jest zarządzanie wirtualnymi spółkami. Zespoły podejmują ponad 70 decyzji dot. m.in. finansów, sprzedaży, produkcji, marketingu, HR czy Logistyki. Dla studentów są to pierwsze praktyki i doświadczenia menedżerskie, okazja do rozwoju umiejętności analitycznych, pracy w zespole i planowania strategicznego. Sukcesy w GMC (wpisane do CV) cieszą się dużym uznaniem w oczach pracodawców.

Organizatorem jest BIGRAM, Patronami: Giełda Papierów Wartościowych oraz Narodowy Bank Polski. Sponsorzy: Deloitte, MasterCard. Sponsor GMC Alumni: Orange Polska. Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK. Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, GetResponse. Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn TREND, dlaStudenta.pl, Eurostudent, KarierawFinansach.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, studia.net, studia.tv.