Tylko do 14 grudnia można wziąć udział w trzeciej edycji międzynarodowego konkursu dla studentów – Henkel Innovation Challenge.
Koncern znów poszukuje utalentowanych osób, które chcą sprawdzić swoją wiedzę i kreatywność oraz stanąć do rywalizacji ze studentami z 11 krajów. Na zwycięzców czekają ekskluzywne wakacje językowe – w Australii, Japonii lub Meksyku.
Henkel zaprasza studentów do poszukiwania pomysłów na nowe, innowacyjne produkty przyszłości w ramach posiadanych obecnie marek. Zadaniem uczestników konkursu będzie wcielenie się w rolę menadżerów Henkla i opracowanie produktu z działu Środków Piorących i Czystości lub działu Kosmetyków Pielęgnacyjnych, który będzie odpowiadał na przyszłe potrzeby konsumentów i dlatego mógłby się cieszyć powodzeniem na rynku w roku 2050.
Warunkiem udziału w krajowym etapie, jest rejestracja na stronie www.henkelchallenge.com dwu- lub trzyosobowego zespołu oraz przedstawienie swojego pomysłu na produkt przyszłości. Uczestnicy muszą wykazywać się zaawansowaną znajomością języka angielskiego, ponieważ wszystkie komunikaty i prezentacje będą przygotowywane w tym języku. Członkowie drużyn mogą być studentami różnych uczelni. Również profil wydziału, rok studiów czy oceny nie mają znaczenia podczas rejestracji.
Swój zespół można zarejestrować do 14 grudnia 2009 r. Szczegóły rejestracji i szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.henkelchallenge.com.

Agnieszka Bielawska
Human Resources Manager
Henkel Polska