9 listopada rozpoczyna się I etap 13. edycji konkursu Global Management Challenge
W tym roku rywalizować będzie ze sobą 512 drużyn studenckich oraz firmowych. Global Management Challenge Poland jest krajową odsłoną międzynarodowego konkursu biznesowego przeznaczonego dla firm i studentów.
W projekcie biorą udział zespoły (3-5 osób), które odgrywają role zarządów wirtualnych przedsiębiorstw. Uczestnicy podejmują strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności firmy. Kryterium wygranej w konkursie jest najwyższa cena akcji osiągnięta na wirtualnej giełdzie.
Każdą edycję GMC wspierają najbardziej prestiżowe organizacje oraz firmy. Rolę Patronów honorowych konkursu już od kilku lat pełnią Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski. Sponsorami Generalnymi GMC Poland 2012 są: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska oraz Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Ponadto, udział zespołów studenckich wspierają również: Grupa PZU, Statoil Poland, Grupa Eurocash, NUTRICIA Polska oraz Polska Izba Ubezpieczeń.