
Koniec I etapu 18 edycji GMC Poland 2017/2018
Zakończył się I etap 18. edycji konkursu GMC Poland 2017/2018. Przez ostatnie 5 tygodni 256 zespołów studenckich i firmowych rywalizowało w wirtualnej rzeczywistości o tytuł najlepiej zarządzających menedżerów.
GMC pozostaje od lat największym na świecie, jak i w Polsce konkursem, który dzięki zastosowaniu zaawansowanej symulacji biznesowej pozwala na praktyczną naukę umiejętności menedżerskich, poszerzanie wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem. Coroczne edycje (prowadzone on-line) gromadzą uczestników z całej Polski, reprezentujących firmy oraz uczelnie wyższe.
Do drugiego etapu awansowały 64 drużyny, w tym aż 8 zespołów ING Banku Śląskiego, 6 z GK PGE. Do dalszego etapu awansowały również zespoły z: Play, Schneider Electric, Budimex, Orbis, oraz patronackie zespoły studencie z GPW, itRepublic magazynu MyCompany, oraz ThinkTank.
Uczestnicy edycji, w podsumowującej ich udział ankiecie, podkreślili jako korzyści z udziału w GMC: zauważalny wzrost zdolności analizowania faktów (80%) oraz wdrażania strategii biznesowych(80%). Zaangażowanie w pracę w symulacji przekładają się na sposób spojrzenia na biznes, daje uczestnikom „helicopter view” i skłania również do refleksji nad codziennym sposobem podejmowania decyzji w pracy zawodowej. GMC jest doskonałym przykładem wykorzystania mechanizmów grywalizacji i zastosowania zaawansowanych programów komputerowych w szkoleniach i rozwoju kompetencji menedżerskich.
Poza tym uczestników czeka dalsza rywalizacja w polskiej edycji GMC, która prowadzi do finałów krajowych zaplanowanych na 4 kwietnia 2018 r. na GPW (dla 8 najlepszych zespołów). Zwycięzca polskiej edycji pojedzie na Światowy Finał GMC do Dubaju (w kwietniu 2018 r.). Zwycięski zespół otrzyma także studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.
Więcej informacji na www.gmcpoland.pl
Organizator GMC w Polsce: BIGRAM
Partner strategiczny: ING Bank Śląski
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Partner: Akademia Leona Koźmińskiego, Polska Rada Biznesu
Patroni medialni: My Company Polska, THINKTANK
Patroni: Goldenline, Eurostudent, Studia.net, SGH TV, DlaStudenta