Studenci prezesami wirtualnych firm
Trwa rejestracja zespołów do konkursu Global Management Challenge Poland 2012.
„Dzięki GMC rozwinęłam swoje zdolności analityczne. Mogłam wziąć udział w znakomitej rywalizacji” – relacjonuje studentka UW, uczestniczka konkursu. Projekt GMC jest przeznaczony dla drużyn (3-5 osób). W projekcie biorą udział studenci oraz pracownicy firm. Każdy zespół odgrywa rolę zarządu wirtualnego przedsiębiorstwa. Uczestnicy opracowują strategię i podejmują kluczowe decyzje (związane z marketingiem, promocją, zarządzaniem personelem etc.). Celem jest osiągnięcie najwyższej ceny akcji na wirtualnej giełdzie.
Konkurs składa się z programu treningowego (start 29 października), trzech etapów (on-line) oraz finału krajowego (marzec 2013, Warszawa). Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w finale światowym. Pozostałe nagrody dla najlepszych drużyn to m.in.: studia podyplomowe, zestawy książkowe.
Dzięki wsparciu sponsorów, zakwalifikowane zespoły studenckie startują w konkursie bezpłatnie.
Rejestracja trwa do 19 października.
Więcej informacji:www.gmcpoland.pl
Organizator: BIGRAM Personnel Consulting
Sponsorzy generalni: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, students.pl
Współpraca: Brytyjsko – Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów, Eurostudent