Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Rozdzwonione lata 70-te w 2008 roku!

Tworząc kolekcję Jesień/Zima 2008, Wrangler ponownie sięgnął do swoich
bogatych archiwów i ożywił kultowe modele z lat 70-tych.

W nadchodzącym sezonie powrócą charakterystyczne dla tego okresu wysokie talie, nogawki typu boot-cut i flary.
Słynne dzwony będą zresztą motywem przewodnim kolekcji zarówno dla kobiet, jak

i mężczyzn. Dzięki nim powrócimy z nutą nostalgii do jednego z wielu szalonych okresów w historii Wranglera. Spodnie rurki pozostaną nadal ważnym, choć nie pierwszoplanowym elementem nadchodzącego sezonu. W kolekcji dla kobiet występują zainspirowane latami 70-tymi kolorowe spodnie wykonane z dżinsu i drobnego sztruksu, w tonacjach fioletu i terakoty. Dżinsy Joni, ze swoją wysoką talią i rozszerzanymi nogawkami, stanowią kluczowy model linii. Zaraz po nich w nadchodzącym sezonie wyróżniają się rurki Lia oraz luźne spodnie Natalia, znane już z poprzednich kolekcji.

W linii męskiej Wrangler także inspirował się latami 70-tymi, wykorzystując ówczesne wysokie stany i rozszerzane nogawki. Kolekcja spodni męskich zawiera jednak wszystkie możliwe fasony – od rurek z niskim stanem, regularnych boot-cutów, poprzez loose & narrow, aż po najmodniejsze obecnie flary z wysoką talią.


Charakterystycznym detalem w nadchodzącym sezonie stały się kieszenie zszywane z dwóch
tkanin. W kolekcji pojawiły się również spodnie z bardzo widocznymi aplika
cjami logo Wranglera umieszczonymi na karczku lub tylnych kieszeniach. Pozostałe detale oparte zostały na siedmiu ikonach Wranglera, czyli między innymi: przeszyciach w kształcie litery „W”, siedmiu szluwkach, czy miedzianych nitach. Nadal obecne są surowe denimy, ale głównym trendem stają się wyprania typu vintage.



Produkty ekologiczne (organics) ponownie znalazły się w najnowszej kolekcji Wranglera. Wszystkie tkaniny w niej wykorzystane pochodzą z certyfikowanej w 100% organicznej bawełny. Przy wykańczaniu materiału nie użyto żadnych chemicznych ani syntetycznych technik, a wszystkie nadruki zostały zrobione przy użyciu farb wyprodukowanych na bazie wody. Produkty organics mają charakterystyczną etykietkę, która jest informacją świadczącą o tym, że metoda, jakiej użyto przy produkcji, jest metodą jak najbardziej naturalną i przyjazną środowisku. Odzwierciedla to ogólnoświatowe tendencje mające na celu jego ochronę.

 

Okładka dla Eurostudent Magazyn Akademicki
8,574
Eurostudent Magazyn Akademicki

Eurostudent Magazyn Akademicki

Aktualne e-wydanie Eurostudenta dostępne na portalu dla studentów i absolwentów: www.eurostudent.pl - oferty staży i pracy, inicjatywy studenckie oraz konkursy.


Wydawca: FENIKS MEDIA GROUP