Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Są już wyniki Employer Branding Stars!

Po raz drugi poznaliśmy wyniki Employer Branding Stars – najważniejszego w Polsce konkursu kampanii skierowanych do pracowników i rynku pracy, którego organizatorem jest HRstandard.pl – portal branży HR przy merytorycznym wsparciu Employer Branding Institute.

Jeszcze niewiele firm w Polsce poświęca uwagę wizerunkowi jako pracodawcy, bo niewiele też rozumie, że przekłada się on wprost na wyniki firmy. Pozycja pożądanego przez kandydatów pracodawcy to wymierne efekty finansowe, szczególnie dla firm pozyskujących najlepszych ludzi w trudnych rekrutacyjnie obszarach.

 

Tradycyjnie to czerwiec jest miesiącem podsumowań działań wizerunkowych pracodawców. Po raz drugi poznaliśmy wyniki Employer Branding Stars – najważniejszego w Polsce konkursu kampanii skierowanych do pracowników i rynku pracy, którego organizatorem jest HRstandard.pl – portal branży HR przy merytorycznym wsparciu Employer Branding Institute.

 

Ze względu na interdyscyplinarny charakter kampanii employer branding zakwalifikowane prace oceniło szerokie grono Jury, składające się z ekspertów HR, komunikacji wewnętrznej, PR, mediów, employer branding, reklamy, marketingu i social mediów. W tym roku po raz pierwszy prace oceniali również zaproszeni na konferencję zagraniczni eksperci, w tym Bill Boorman, pomysłodawca cyklu nie-konferencji #TRU i jeden z najpopularniejszych blogerów HR na świecie. Łącznie jurorzy ocenili 25 kampanii.

 

Tegoroczna edycja pokazała, że poziom działań employer branding’owych w Polsce jest coraz wyższy, a konkurencja w tym roku była naprawdę bardzo wyrównana. Świadczyć może o tym fakt, że jury nie wskazało jednogłośnie kampanii, która zasłużyła na wyróżnienie specjalne w konkursie – mówi Barbara Zych z Employer Branding Institute

 

Rozdanie nagród odbyło się 11 czerwca 2013r. na gali zwieńczającej pierwszy dzień międzynarodowej konferencji HRcamp+#truWarsaw.

 

Konkursy takie, jak EBstars pełnią istotną rolę w szerzeniu świadomości wagi dobrego Employer Brandingu dla rozwoju biznesu. Zwłaszcza w przypadku firm obecnych w Polsce, wśród których wiele musi wciąż jeszcze nadrobić zaległości w tym zakresie do zachodnich przedsiębiorstw. Akcje tegorocznych laureatów udowadniają, że w polskim Employer Brandingu dzieje się coraz więcej. Cieszymy się, że udało nam się znaleźć w gronie nagrodzonych – mówi Przemysław Berendt, Globalny Wiceprezes Luxoft ds. Marketingu.

 

Patronat medialny nad konkursem objęli: Wirtualna Polska, Money.pl, GoldenLine, PRoto.pl, Marketing przy kawie, Marketingowiec.pl, MARKETER+.


 

(Ernst & Young)
 

Najlepsza Kampania Employer Branding:

Zwycięzca: Luxoft

Wyróżnienie: BRE Bank: Bankowe talenty oraz Ernst&Young: Dzień dobry pełen wyzwań

 

Najlepsza Wewnętrzna Kampania Employer Branding

Zwycięzca: Jeronimo Martins Polska: To proste!

Wyróżnienie: K2 Internet: Święta na kartonach

 

Najlepsza strona kariery

Zwycięzca: BRE Bank: Bankowe Talenty

 

Najlepsze materiały rekrutacyjne

Zwycięzca: Ernst&Young: Dzień dobry pełen wyzwań

Wyróżnienie: K2 Internet: Człowiek roku

 

Najlepsze wykorzystanie social media

Zwycięzca: Grupa Żywiec

 

Najlepsze wydarzenie offline

Zwycięzca: Ernst & Young

Wyróżnienie: Makro