No właśnie kłamią, czy nie? Już w podtytule autor wyjaśnia, że nie. Opowiadają jedynie „autentyczne historie w świecie kłamstwa”.
Według Godina marketerzy to gawędziarze, którzy posiedli i udoskonalili sztukę opowiadania historii. Historii, które my, konsumenci, chcemy usłyszeć. Za ich pomocą są w stanie sprzedać nam wszystko. Godin twierdzi, że to konsumenci żyją w zakłamaniu i tak naprawdę każdy z nas oszukuje się codziennie. Małe kłamstewka pomagają nam bowiem funkcjonować: kupujemy nie to, czego potrzebujemy, ale to, czego pragniemy, a raczej to, czego pragnienie wzbudzą w nas sprzedawcy. Godin opowie nam, czym jest i jak działa marketing, jacy są i czego pragną konsumenci, a także jak skutecznie opowiedzieć im swoją historię, czyli jak sprzedać swój produkt. Autor swoją historię przeplata ciekawymi przykładami na to, jak gawędzić, aby sprzedać, a czego się wówczas wystrzegać. Podpowie nam chociażby jak sprzedać paczkę chipsów fanatykom zdrowej żywności. Recepta jest prosta: wystarczy wyprodukować je z soi zamiast ziemniaków, zredukować ilość tłuszczu do minimum, zamiast glutaminianu sodu dodać algi i sól morską, wystawić na półce ze zdrową żywnością, dodać odpowiednio wysoką cenę i czekać na sukces… (One Press)
Do wygrania w konkursie!