8 stycznia rozpoczął się pierwszy etap 18. edycji gry strategicznej Global Management Challenge 2018/2018.
W edycji bierze udział 256 zespołów studenckich oraz firmowych, które przez kolejne 5 tygodni (do 12 lutego) zespoły będą rywalizować ze sobą o przejście do kolejnego etapu.
Rozbudowany zakres decyzyjny GMC czyni z symulacji największą grę strategiczną w Polsce, jak i na świecie, przynoszącą wiele korzyści uczestnikom rywalizacji. Wśród najważniejszych warto wymienić rozwój umiejętności analitycznych, planowania, wiedzy związanej z zarządzaniem strategicznym oraz współpracy w zespole. Jest to także doskonała okazja do tego, żeby nawiązać kontakt z potencjalnymi pracodawcami.
Do udziału w tegorocznej edycji zdecydowały się następujące firmy: ING Bank Śląski- partner strategiczny, Arriva, Budimex, Bank Zachodni WBK, Colliers, Ethos Energy Poland, Ferrero Poland Commercial, Fox Networks Group, Grupa Kapitałowa PGE, Honda Motor Poland, Idea Money, Jeronimo Martins, Novartis, Orbis, Oriflame, QbiTT, Poland, P4, Schneider Electric, Volkswagen. Giełda Papierów Wartościowych jest Patronem honorowym wydarzenia.
GMC to grywalizacja, w której zmierzą się ze sobą zespoły studenckie i firmowe – wszystkie na równych zasadach. Każdy z zespołów startuje z tej samej pozycji oraz otrzymuje do zarządzania spółkę produkcyjno-handlową. Do ścisłego finału dostanie się 8 zespołów. Dla najlepszego czeka zaszczyt reprezentowania Polski na Finałach Światowych w Dubaju (kwiecień 2018) oraz studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego. Więcej informacji oraz rejestracja na www.gmcpoland.pl
Organizator GMC w Polsce: BIGRAM
Partner strategiczny: ING Bank Śląski
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Partner: Polska Rada Biznesu
Patroni medialni: My Company Polska, THINKTANK
Patroni: Goldenline, Eurostudent, Studia.net, SGH TV, DlaStudenta