Studenci mogą już zgłaszać się do 18. edycji największej w Polsce i na świecie symulacji biznesowej Global Management Challenge. GMC to interaktywny konkurs prowadzony on-line, w którym zespoły (3–5 osób) zarządzają wirtualnymi spółkami i konkurują ze sobą.
Jest to jedyny w Polsce konkurs, w którym studenci rywalizują z zespołami pracowniczymi (menedżerskimi). Symulacja GMC dla studentów oznacza okazję do rozwoju wiedzy i umiejętności menedżerskich już na studiach, w praktyczny i angażujący sposób. Ubiegłoroczną edycję wygrała drużyna studencka z Lublina. W nadchodzącej edycji nagrodą jest wyjazd na finał światowy GMC do Dubaju.
Na przestrzeni lat GMC wsparło już ponad 320 pracodawców, a w rywalizacji uczestniczyło blisko 25 000 osób. Bezpłatny udział studentów jest możliwy dzięki wsparciu partnerów. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji został ING Bank Śląski, który zapowiedział objęcie patronatem aż 20 wyselekcjonowanych zespołów studenckich.
– Konkurs GMC doskonale wpisuje się w naszą filozofię działania. Pozwala nastawionym na rozwój i zdobywanie wiedzy uczestnikom doświadczyć realnych wyzwań biznesowych. Jednocześnie uczą się oni współpracy w zespole i rozwijają umiejętności komunikacji. Takich pracowników szukamy: nastawionych na rozwój, zdobywanie wiedzy i współpracę z innymi. Mamy nadzieję, że członkowie zespołów pod naszym patronatem skorzystają z okazji bliższego poznania naszej firmy i jej kultury organizacyjnej, a w przyszłości do niej dołączą – zapowiada Beata Kuskowska-Kania, starszy specjalista ds. HR w ING.
Dzięki zaangażowaniu ING Banku Śląskiego w symulacji GMC nieodpłatnie może wziąć udział nawet 100 studentów, którzy gotowi są poświęcić czas, aby zainwestować w swój rozwój. Pierwszy etap konkursu GMC rozpoczyna się już w listopadzie. Zespoły studenckie mogą aplikować na stronie www.gmcpoland.pl do 20 października br.
Organizator GMC w Polsce: BIGRAM
Partner strategiczny: ING Bank Śląski
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Partner: Polska Rada Biznesu
Patroni medialni: My Company Polska, THINKTANK
Patroni: Goldenline, Eurostudent, Studia.net, SGH TV, DlaStudenta