Z badania firmy Burst Media wynika, że spośród wszystkich mediów studenci najczęściej wybierają Internet. Blisko 20 procent z nas spędza w sieci ponad 20 godzin tygodniowo!
33 procent respondentów przyznało, że przebywa online ponad 10 godzin w tygodniu. Dla porównania tylko 16,6 procenta studentów ogląda tyle czasu telewizję, a w przypadku radia odsetek wyniósł zaledwie 5,5 procenta. Co więcej, studenci korzystają z sieci nawet w trakcie oglądania telewizji (50,6 procenta) lub słuchania radia (43,5 procenta).
Najpopularniejszą wśród studentów aktywnością w Internecie jest korzystanie z komunikatorów. Do innych ulubionych przez nas zajęć należy: pobieranie muzyki/plików MP3, szukanie informacji o szkole/pracy, granie w gry internetowe, czytanie informacji rozrywkowych/plotek, słuchanie radia internetowego, czytanie lokalnych, ogólnokrajowych i międzynarodowych newsów oraz oglądanie wideo online.
Źródło: Marketing Charts za WirtualneMedia.pl
Autor: Barbara Pilawska